Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας δημιούργησε ένα καλαίσθητο ημερολόγιο για το ημερολογιακό έτος 2023, κατάλληλο για δώρο.
Μπορείτε να το προμηθευθείτε από το σχολείο (τηλ 2610-341401) με κόστος 3 € ανά ημερολόγιο.

Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία
«Συμμετοχή σε Εκπαιδευτική Δράση στην φημισμένη και ιστορική οινοποιεία ΑΧΑΙΑ CLAUSS στο Πετρωτό Αχαΐας πραγματοποίησαν οι μαθητές των τμημάτων Β3 και Β9 του σχολείου μας, με συνοδούς εκπαιδευτικούς, την κ. Γεωργία Τζιανάρα (ΠΕ02), την κ. Ασημίνα Ρήγα (ΠΕ02), την κ. Παναγιώτα Μερεκούλια (87.06) και την κ. Ελευθερία Γιώτη (ΕΒΠ). Σκοπός ήταν η περιήγηση στην κινητή έκθεση του Δημοτικού Μουσείου Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος που φιλοξενείται στο χώρο της. Πρόκειται για τη φωτογραφική έκθεση με τίτλο: «Καλάβρυτα: Μια πόλη στην Ιστορία, πριν και μετά το Ολοκαύτωμα», η οποία αποτυπώνει την ιστορική διαδρομή και πορεία της πόλεως των Καλαβρύτων και της ευρύτερης επαρχίας, με επίκεντρο το Καλαβρυτινό Ολοκαύτωμα, από τις αρχές του 20ού αιώνα μέχρι τις ημέρες μας.
Η διδακτική αυτή επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Προγράμματος «Η ιστορία της γραφής και της τυπογραφίας», που υλοποιείται στο σχολείο μας με συντονίστρια τη φιλόλογο κ. Γεωργία Τζιανάρα. Στόχος της ανωτέρω επίσκεψης ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τη λειτουργία του τύπου και του φωτογραφικού υλικού στη διατήρηση και ανάδειξη της ιστορικής μνήμης, στην καλλιέργεια της ιστορικής συνείδησης καθώς και στη βιωματική κατανόηση της σημασίας της ειρήνης, της ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της αντίστασης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Επιπλέον, με την ευκαιρία αυτή μαθητές και εκπαιδευτικοί περιηγήθηκαν στοv χώρο της Κάβας, θαυμάσαν το γραφείο του ιδρυτή της Achaia Clauss, Gustav Clauss και γνωρίσαν την ιστορία των βαρελιών και την τέχνη των βαρελοποιών του οινοποιείου.
Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές/ριες του σχολείου μας παρακολουθούσαν με προσοχή την ξενάγηση, συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση αλλά και στα εκπαιδευτικά παιχνίδια που είχε ετοιμάσει η ξεναγός και αναχώρησαν έχοντας πλέον αποκομίσει μια πολύ ευχάριστη, ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη εμπειρία.»
Ρήγα Ασημίνα
Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 28/11/2022 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό Αγίου Χριστοφόρου Ρίου. Στη συνέχεια, αν ο καιρός το επιτρέψει, θα μεταβούμε στο γήπεδο ποδοσφαίρου του Αετού Ρίου όπου θα παραμείνουμε μέχρι τις 11:30 πμ.
Παρακαλώ εφόσον επιθυμείτε την συμμετοχή του γιου ή της κόρης σας να υπογράψετε την υπεύθυνη δήλωση που θα μεταφέρουν τα παιδιά σας.
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τρίτη στις 06-12-22 οι μαθητές του σχολείου μας θα παρακολουθήσουν την παράσταση «Το ξύλινο Σπαθί» στο θέατρο Επίκεντρο (Νόρμαν 16 & Αγ. Διονυσίου). Η προσέλευση των μαθητών το πρωί θα γίνει κανονικά και θα αναχωρήσουμε για το θέατρο στις 8:30. Η παράσταση θα διαρκέσει για περίπου μία ώρα και μετά οι μαθητές θα επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου. Η συμμετοχή είναι 4 ευρώ.
Οι μαθητές μέσω της θεατρικής πράξης και της πλοκής του έργου θα έρθουν σε επαφή με τις έννοιες της αυτάρκειας και της ματαιοδοξίας.
Όσοι από τους γονείς\κηδεμόνες επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν την παράσταση παρακαλούμε να συμπληρώσουν και να υπογράψουν τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που θα δοθεί.
Στο E.E.E.EK. Αχαΐας κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023
πραγματοποιήθηκαν 4 δράσεις σε αντίστοιχους άξονες σύμφωνα με τον συλλογικό προγραμματισμό της σχολική μονάδας.
Οι αναρτήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα για κάθε μία από αυτές τις δράσεις είναι οι παρακάτω:




«Την Παρασκευή 18/11/2022 τα τμήματα Α3 και Α6 στο πλαίσιο του εργαστηρίου Αυτόνομης Διαβίωσης με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Καραβία Μαρία, Τριανταφύλλου Μαρίνας και Καφετζη Γιώργου έφτιαξαν ένα υγιεινό φαγητό με κολοκυθάκια και πατάτες το μπριαμ μοσχομυρισε όλο το σχολείο από τα μυρωδικά!!!»
Καραβία Μαρία




Την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο του σχολείου μας, εκδήλωση μνήμης αφιερωμένη στην εξέγερση του Πολυτεχνείου, 49 χρόνια μετά. Η εκδήλωση αυτή κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών, εκπαιδευτικών, και γονέων που στο τέλος καταχειροκρότησαν.
Περιλάμβανε:
Οι μαθητές του σχολείου μας εμπνεύστηκαν από τις εκπαιδευτικούς:
Τασάκου Σταυρούλα, Καταφιώτη Ματίνα, Παπαδοπούλου Αναστασία, Γερούκη Αγγελική.
Υπεύθυνες καθηγήτριες: κα Κολανγγέλου και κα Γραμματσούλια








«Συμμετοχή σε Εκπαιδευτική Δράση με τίτλο «Εγώ και οι άλλοι στο Διαδίκτυο» του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών πραγματοποίησαν μαθητές/ριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ ΑΧΑΪΑΣ, συνοδευόμενοι από τις καθηγήτριες-φιλολόγους τους κ. Ασημίνα Ρήγα, κ. Γεωργία Τζιανάρα, κ. Αθηνά Σταυροπούλου, και την υποδιευθύντρια του σχολείου κ. Ρόζα Κολανγγέλλου. Στόχος της διδακτικής επίσκεψης ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν τη λειτουργία και τις δυνατότητες του Διαδικτύου, να αναπτύξουν κριτική σκέψη πάνω στους κινδύνους και στους τρόπους αντιμετώπισής τους και να καλλιεργήσουν σωστή και ασφαλή συμπεριφορά κατά τη χρήση του.
Η επίσκεψη αποτέλεσε το εναρκτήριο λάκτισμα ενός προγράμματος Αγωγής Υγείας που πρόκειται να υλοποιηθεί στο σχολείο μας κατά τη φετινή σχολική χρονιά (σχ. έτος 2022-23) με τίτλο «Μαζί Ανακαλύπτουμε τον θησαυρό της φιλίας» και στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές των τμημάτων Α1, Α2 και Α3.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές/ριες του σχολείου μας εργάστηκαν σε ομάδες, αντάλλαξαν απόψεις και αποκόμισαν σπουδαίες εντυπώσεις από τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική δράση, επιβεβαιώνοντας τη σημασία που έχει για τη μάθηση και κοινωνικοποίησή τους η συμμετοχή τους σε ανάλογες δράσεις.»
Ρήγα Ασημίνα





“Υλοποιείται πρόγραμμα Αγωγής Υγείας τετράμηνης διάρκειας με τίτλο «Μαζί ανακαλύπτουμε το θησαυρό της φιλίας!». Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές των τμημάτων (Α1, Α3 & Β3) διερευνούν το θέμα της φιλίας μέσα από Μελέτες περίπτωσης, Κοινωνικές Ιστορίες & βιωματικές δράσεις για τη διαχείριση του θυμού. Επιπλέον, πραγματοποιούν ασκήσεις δραματοποίησης για τη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων και επιπλέον στο άμεσο μέλλον επίκειται η υλοποίηση βιωματικών δράσεων στο Κέντρο Πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας, Καλλίπολις. “
Ρήγα Ασημίνα
Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 και από τις 8:30 ως 10:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας εκδήλωση για να τιμήσουμε και να νοηματοδοτήσουμε την εξέγερση των φοιτητών ενάντια στην χούντα των συνταγματαρχών.
Οι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο και θα αποχωρήσουν με τα συνηθισμένα μέσα μεταφοράς
Είστε όλοι προσκεκλημένοι.