«Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου κάποιοι από τους μαθητές του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και τη μουσικό Ροζα Κολανγγέλου κάνουν καθημερινές πρόβες και προετοιμάζουν την γιορτή του σχολείου μας!»
Τασάκου Σταυρούλα



Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία
«Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου κάποιοι από τους μαθητές του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και τη μουσικό Ροζα Κολανγγέλου κάνουν καθημερινές πρόβες και προετοιμάζουν την γιορτή του σχολείου μας!»
Τασάκου Σταυρούλα


Την Τετάρτη 16-11-2022 από 10.20 π.μ. έως 12.45 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί διδακτική επίσκεψη των τμημάτων Α1, Α2 και Α3 στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας “Μαζί ανακαλύπτουμε τον θησαυρό της φιλίας”.
Παρακαλούμε τους γονείς που έχουν μαθητές στα τμήματα αυτά να συμπληρώσουν και να υπογράψουν την υπεύθυνη δήλωση που έχει δοθεί στα παιδιά.