



«Την Παρασκευή 18/11/2022 τα τμήματα Α3 και Α6 στο πλαίσιο του εργαστηρίου Αυτόνομης Διαβίωσης με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Καραβία Μαρία, Τριανταφύλλου Μαρίνας και Καφετζη Γιώργου έφτιαξαν ένα υγιεινό φαγητό με κολοκυθάκια και πατάτες το μπριαμ μοσχομυρισε όλο το σχολείο από τα μυρωδικά!!!»
Καραβία Μαρία
