Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Αχαΐας, καλεί τους γονείς και κηδεμόνες σε Εκλογοαπογιστική Γενική Συνέλευση που θα γίνει στο χώρο του Σχολείου την Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 18:00.

Σε περίπτωση μη απαρτίας η Συνέλευση θα επαναληφθεί την επόμενη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022 την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο.

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:

  • Απολογισμός του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου
  • Εκλογή εφορευτικής επιτροπής
  • Προκήρυξη εκλογών

Πηγή: Ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας

28η Οκτωβρίου – Παρέλαση

Την Παρασκευή 28η Οκτωβρίου, ανήμερα της Εθνικής Επετείου, οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Αχαΐας έλαβαν μέρος στη μαθητική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην οδό Αγίου Ανδρέου.

Όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί και μαθητές, συνεχιστές της αναλλοίωτης Ελληνικής παράδοσης, που διαφυλάττουν για τους ίδιους και για τις επόμενες γενιές τα ιδανικά της φυλής μας, παρέλασαν με καμάρι, ενθουσιασμό και πατριωτικό παλμό!
Το πλήθος που παρακολουθούσε, διέκρινε την απαράμιλλη παρουσία τους και χειροκρότησε κατασυγκινημένο!

Την επιμέλεια της παρέλασης είχαν οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής του σχολείου μας.

Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

Την  Πέμπτη 27  Οκτώβρη  και στις  09:00 π.μ. έγινε στο σχολείο μας η καθιερωμένη σχολική γιορτή για την εθνική μας επέτειο.

Πραγματοποιήθηκε  επίσης η παράδοση της σημαίας από τον διευθυντή του σχολείου στον σημαιοφόρο,  παρουσία των εκπαιδευτικών των μαθητών/τριών και γονέων-κηδεμόνων τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα ατομικής προστασίας.

Μετά το πέρας του επετειακού εορτασμού, απονεμήθηκαν τα αριστεία-βραβεία του σχολικού έτους 2021-2022.

Την γιορτή διοργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί:
Ρήγα Ασημίνα, Σταυροπούλου Αθηνά & Γραμματσούλια Αθανασία.
Επίσης συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί:
Τζιανάρα Γεωργία και Καφετζής Γιώργος

Ενδοσχολική επιμόρφωση-«Σίτιση των μαθητών σε σχέση με την Αυτόνομη Διαβίωση»

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25/10/2022 μετά την αποχώρηση των μαθητών ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα «Σίτιση των μαθητών σε σχέση με την Αυτόνομη Διαβίωση».

Επίσκεψη στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο

« Στις 20 Οκτωβρίου 2022 η Ομάδα Στίβου του σχολείου μας στα πλαίσια της Πανελλήνιας Αθλητικής Ημέρας, επισκέφθηκε το Παμπελοποννησιακό Στάδιο, όπου οι μαθητές μας έκαναν γνωριμία με διάφορα αγωνίσματα του Στίβου όπως :  τρέξιμο απλό και με εμπόδια, άλμα σε μήκος, ρίψη μικρής μπάλας και μαλακού ακοντίου.

Επίσης στην αίθουσα προβολών παρακολουθήσαμε χρονικό  αθλητικών δραστηριοτήτων από την κατασκευή του σταδίου μέχρι και σήμερα.»

Σύνταξη: Παναγιώτης Κοτοπούλης

Φωτογραφίες: Λάζαρος Πανταζής

Πρόσκληση στη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

Η φωτογραφία προέρχεται από το Internet

Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022 και από τις 08:30 ως 10:00 πμ θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ο εορτασμός του «ΟΧΙ».

Είσαστε όλοι προσκεκλημένοι .

Την γιορτή διοργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί: Ρήγα Ασημίνα, Σταυροπούλου Αθηνά & Γραμματσούλια Αθανασία.
Επίσης συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Τζιανάρα Γεωργία και Καφετζής Γιώργος

Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της γιορτής.

Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού

Υ.ΠΑΙ.Θ.
Αυτοτελές Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης  και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ανδρέα Παπανδρέου 37
15180 ΜΑΡΟΥΣΙ