Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Αχαΐας, καλεί τους γονείς και κηδεμόνες σε Εκλογοαπογιστική Γενική Συνέλευση που θα γίνει στο χώρο του Σχολείου την Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 18:00.
Σε περίπτωση μη απαρτίας η Συνέλευση θα επαναληφθεί την επόμενη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022 την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο.
Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:
- Απολογισμός του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου
- Εκλογή εφορευτικής επιτροπής
- Προκήρυξη εκλογών
Πηγή: Ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας























