θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τρίτη στις 06-12-22 οι μαθητές του σχολείου μας θα παρακολουθήσουν την παράσταση «Το ξύλινο Σπαθί» στο θέατρο Επίκεντρο (Νόρμαν 16 & Αγ. Διονυσίου). Η προσέλευση των μαθητών το πρωί θα γίνει κανονικά και θα αναχωρήσουμε για το θέατρο στις 8:30. Η παράσταση θα διαρκέσει για περίπου μία ώρα και μετά οι μαθητές θα επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου. Η συμμετοχή είναι 4 ευρώ.
Οι μαθητές μέσω της θεατρικής πράξης και της πλοκής του έργου θα έρθουν σε επαφή με τις έννοιες της αυτάρκειας και της ματαιοδοξίας.
Όσοι από τους γονείς\κηδεμόνες επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν την παράσταση παρακαλούμε να συμπληρώσουν και να υπογράψουν τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που θα δοθεί.
