Πρόσκληση για το Θεατρικό έργο “Το ξύλινο Σπαθί”

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τρίτη στις 06-12-22 οι μαθητές του σχολείου μας θα παρακολουθήσουν την παράσταση «Το ξύλινο Σπαθί» στο θέατρο Επίκεντρο (Νόρμαν 16 & Αγ. Διονυσίου). Η προσέλευση των μαθητών το πρωί θα γίνει κανονικά και θα αναχωρήσουμε για το θέατρο στις 8:30. Η παράσταση θα διαρκέσει για περίπου μία ώρα και μετά οι μαθητές θα επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου. Η συμμετοχή είναι 4 ευρώ.

Οι μαθητές μέσω της θεατρικής πράξης και της πλοκής του έργου θα έρθουν σε επαφή με τις έννοιες της αυτάρκειας και της ματαιοδοξίας.

Όσοι από τους γονείς\κηδεμόνες επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν την παράσταση παρακαλούμε να συμπληρώσουν και να υπογράψουν τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που θα δοθεί.

Συνοπτική παρουσίαση των δράσεων του σχολ. έτους 22-23 στα πλαίσια της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης

Στο E.E.E.EK. Αχαΐας κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023
πραγματοποιήθηκαν 4 δράσεις σε αντίστοιχους άξονες σύμφωνα με τον συλλογικό προγραμματισμό της σχολική μονάδας.
Οι αναρτήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα για κάθε μία από αυτές τις δράσεις είναι οι παρακάτω: