Αναβάθμιση αύλειου χώρου – Ο μαθητής που ζωγραφίζει (τοιχογραφία)

Μια νέα τοιχογραφία 6 x 2 m. που φτιάχθηκε με μεράκι και αγάπη από την Πολίνα Μαυρικάκη, Αγγελική Γερούκη και τους μαθητές, κοσμεί τους εξωτερικούς χώρους του σχολείου μας.
Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια αφού αν κοιτάξουμε ακόμη και το πινέλο του μαθητή θα μπορούμε να διακρίνουμε υπολείμματα διαφορετικών χρωμάτων.

Εντυπωσιακό το τελικό αποτέλεσμα

Αναβάθμιση αύλειου χώρου – Ένα δέντρο διαφορετικό από τ’ άλλα

Στο σχολείο μας, με την φροντίδα των μαθητών και της εκπαιδευτικού κας Άντζελας Δημοπούλου, φύτρωσε ένα διαφορετικό δέντρο.

Το δέντρο αυτό βρίσκεται στον τοίχο του σχολείου και δημιουργήθηκε κυριολεκτικά από τα χέρια των παιδιών.

Ενδοσχολική επιμόρφωση – “Αυτισμός και Διατροφή”

Την Τετάρτη 08/06/2022, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης η κα Μαρία Καραβία (Msc Τεχνολόγος Τροφίμων) προσδιόρισε με μία διαφορετική, πέρα από τα γνωστά, οπτική την Μεσογειακή Διατροφή.
Έτσι, όπως φαίνεται στο καλαίσθητο “Ενδεικτικό πρόγραμμα Μεσογειακής Διατροφής” και στις “Οδηγίες για τον σχεδιασμό ημερήσιων υγιεινών γευμάτων” που επισυνάπτεται, προτείνεται η κατανάλωση “παγωτού βανίλιας με σιρόπι καραμέλας και σαντιγί” κατά την διάρκεια του απογευματινού γεύματος και “σάντουιτς με βούτυρο, τυρί, ζαμπόν και τομάτα” κατά την διάρκεια του δεκατιανού, στα πλαίσια του συγκεκριμένου είδους υγιεινής διατροφής.
Ένα άλλο επίσης χαρακτηριστικό αυτής της υγιεινής κατά τα άλλα πρότασης, Μεσογειακής διατροφής, είναι και η επαρκής ποσότητα τροφής που πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερα κατά το μεσημεριανό γεύμα με 4 φιλέτα κοτόπουλο, 500 γρ. κολοκυθάκια κλπ.


H αυτόνομη διαβίωση για την ημέρα του αποχωρισμού

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την τελευταία ημέρα που το σχολείο θα φιλοξενήσει παιδιά. Έτσι οι μαθητές, με τους εκπαιδευτικούς Βισβιροπούλου Αγγελική, Καραβία Μαρία, Πανοσιάν Αλεξάνδρα και Χαρίτο Ευάγγελο της αυτόνομης διαβίωσης, ξεκίνησαν την παρασκευή γλυκισμάτων που θα μοιρασθούν στους μαθητές

Ενδοσχολική επιμόρφωση – Τρόπος παρουσίασης του ημερήσιου προγράμματος διδασκαλίας σε μαθητές με αυτισμό

Την Τετάρτη 01-06-2022 η κα Κατερίνα Σταματελάτου σε μια περιεκτική και σύντομη παρουσίαση στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης (δράση αυτοαξιολόγησης), έκανε αναφορά στις πηγές, και έδειξε το εκτυπώσιμο υλικό για την δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος, όπως πραγματοποιείται στο σχολείο μας, για μαθητές με αυτισμό.

Δόθηκαν επίσης από την κα Κατερίνα Σταματελάτου τα παρακάτω sites που αφορούν την δομημένη διδασκαλία και την δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος ανά γνωστικό αντικείμενο: https://pecs-greece.com/ και https://do2learn.com/

Σπουδή Καντίνσκι και Ποπ αρτ (pop art)

Ποιος είπε ότι δεν γίνεται;
Πολλοί από τους μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας αγαπούν την ζωγραφική και αισθάνονται περήφανοι με τα έργα τους.

Προσπάθεια μαθητή του Β9 με έργα της σπουδής Καντίνσκι και pop art, με την βοήθεια της εκπαιδευτικού κα Άντζελας Δημοπούλου.

Αναβάθμιση αύλειου χώρου – Για ένα καλύτερο σχολείο …

Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το σχολείο σε αξιοπρεπή κατάσταση. Μας αρέσουν τα πολλά χρώματα. Έτσι ξεκινήσαμε από τους εξωτερικούς χώρους.
Με την βοήθεια της κας Άντζελας Δημοπούλου μιά μικρή αλλά δυναμική ομάδα μαθητών βάφει τους χώρους του σχολείου.

Επίσκεψη του σχολείου μας στην εφημερίδα “Πελοπόννησος”

H αναφορά της εφημερίδας στην επίσκεψη του σχολείου

Μια ομάδα μαθητών με την συνοδεία του διευθυντή Ψαρρά Σπύρου και των εκπαιδευτικών Κοτοπούλη Παναγιώτη, Τζιανάρας Γεωργίας, Καραβίας Μαρίας και Γιώτης Ελευθερίας επισκέφθηκαν την εφημερίδα “Πελοπόννησος” την Πέμπτη 20 Μαΐου προκειμένου να ενημερωθούν για τον τρόπο που βγαίνει μια εφημερίδα αλλά και για την εργασία του δημοσιογράφου.
Αφού ξεναγήθηκαν στους χώρους της εφημερίδας η αρχισυντάκτρια κα Μαρίνα Ριζογιάννη που προκάλεσε το ενδιαφέρον των μαθητών, απάντησε σε όλα τα ερωτήματα και έλυσε κάθε απορία. Ωστόσο οι μαθητές δεν έκρυψαν ότι θεωρούν το επάγγελμα του δημοσιογράφου πολύ δύσκολο και γι’ αυτό δεν θα το ακολουθήσουν.

Συνοπτικά οι δράσεις του σχολ. έτους 21-22 στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης

Στο E.E.E.EK. Αχαΐας σύμφωνα με το συλλογικό προγραμματισμό της σχολικής μονάδας πραγματοποιήθηκαν 3 δράσεις σε αντίστοιχους άξονες:

Οι δράσεις αυτές είναι οι παρακάτω: