H αυτόνομη διαβίωση για την ημέρα του αποχωρισμού

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την τελευταία ημέρα που το σχολείο θα φιλοξενήσει παιδιά. Έτσι οι μαθητές, με τους εκπαιδευτικούς Βισβιροπούλου Αγγελική, Καραβία Μαρία, Πανοσιάν Αλεξάνδρα και Χαρίτο Ευάγγελο της αυτόνομης διαβίωσης, ξεκίνησαν την παρασκευή γλυκισμάτων που θα μοιρασθούν στους μαθητές