Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας καλεί την Δευτέρα 27/6/2022 και από ώρες 09:00 ως 12:00 σε παράσταση διαμαρτυρίας – συμβολική κατάληψη στο χώρο του σχολείου, με σκοπό την λύση του κτιριακού προβλήματος.
Η λύση που έχει υιοθετήσει ο σύλλογος ως οριστική, είναι η παραχώρηση οικοπέδου και η ανέγερση κατάλληλου κτιρίου από την Δημοτική Αρχή.
Μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος και μέχρι την έναρξη της σχολική χρονιάς, ο σύλλογος ζητάει την παραχώρηση του ισογείου ορόφου, που στεγάζεται το σχολείο, του υπογείου, καθώς και του πρώτου ορόφου του κτιρίου αφού γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις ή σε διαφορετική περίπτωση την μετεστέγασή του σε υπάρχον κατάλληλο κτίριο.
Επισυνάπτεται η Απόφαση του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας:
