Διαμαρτυρία Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας για το κτιριακό

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας αγωνίζεται για να εξασφαλίσει την ασφαλή και αξιοπρεπή στέγαση της σχολικής μονάδας. Μίας μονάδας που παρέχει εκπαίδευση σε μαθητές ΑμεΑ για μια σειρά ετών, αντιμετωπίζοντας κάθε χρόνο το ίδιο πρόβλημα που ακούει στο όνομα κτιριακό, όπως φαίνεται και στο δελτίο τύπου που επισυνάπτεται: