Αποχαιρετισμός μαθητών για τις διακοπές του καλοκαιριού με χειροτεχνίες

Tο σχολείο αδειάζει, οι μαθητές φεύγουν και κατασκευάζουν παγωτά που δεν λειώνουν ποτέ για να τους συντροφεύουν στις διακοπές τους με την βοήθεια της εικαστικού κας Πολίνας Μαυρικάκη.

Διαμαρτυρία Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας για το κτιριακό

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας αγωνίζεται για να εξασφαλίσει την ασφαλή και αξιοπρεπή στέγαση της σχολικής μονάδας. Μίας μονάδας που παρέχει εκπαίδευση σε μαθητές ΑμεΑ για μια σειρά ετών, αντιμετωπίζοντας κάθε χρόνο το ίδιο πρόβλημα που ακούει στο όνομα κτιριακό, όπως φαίνεται και στο δελτίο τύπου που επισυνάπτεται:

Απολογισμός Γεωπονικού Εργαστηρίου σχολ. έτους: 2021-2022

Ένα video, και μια παρουσίαση με χαρακτηριστικά έργα και δραστηριότητες του Εργαστηρίου Γεωπονίας, ειδικότητας “Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος”, για το σχολικό έτος 2021-2022, κατασκεύασε η εκπαιδευτικός κα Αικατερίνη Σταματελάτου.

1ο Βραβείο για την δράση “Ευέλικτα Καπάκια”

Το πρώτο (1ο) βραβείο μοιράσθηκε το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας μαζί με το 8ο και το 18ο Γυμνάσιο Πάτρας στα πλαίσια της δράσης “Ευέλικτα Καπάκια” για το σχολικό έτος: 2021-2022.
20.010 κιλά πλαστικά καπάκια (11.770.625 πώματα) συγκέντρωσαν οι μαθητές/τριες από 165 σχολεία της Αχαΐας (127 Σχολεία Πρωτοβάθμιας και 38 Σχολεία της Δευτεροβάθμιας).
Τα χρήματα από τη διάθεση του πλαστικού κατατέθηκαν στις Σχολικές Επιτροπές και διατέθηκαν στο ΕΕΕΕΚ Αχαΐας αλλά και στα υπόλοιπα Ειδικά σχολεία της Αχαΐας προκειμένου να καλύψουν υλικοτεχνικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες.

Συνημμένα:

Εικονογραφημένες δημιουργίες μαθητών μας

Οι μαθητές μας στο πλαίσιο της δημιουργικής απασχόλησης γράφουν παραμύθια και τα εικονογραφούν με την βοήθεια της εκπαιδευτικού κας Μπογόρδου Ξανθής.

Συνημμένα τα παραμύθια που έφτιαξαν τα τμήματα Α2 και Α3 στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας.

Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων – Παράσταση διαμαρτυρίας

Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας καλεί την Δευτέρα 27/6/2022 και από ώρες 09:00 ως 12:00 σε παράσταση διαμαρτυρίας – συμβολική κατάληψη στο χώρο του σχολείου, με σκοπό την λύση του κτιριακού προβλήματος.
Η λύση που έχει υιοθετήσει ο σύλλογος ως οριστική, είναι η παραχώρηση οικοπέδου και η ανέγερση κατάλληλου κτιρίου από την Δημοτική Αρχή.
Μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος και μέχρι την έναρξη της σχολική χρονιάς, ο σύλλογος ζητάει την παραχώρηση του ισογείου ορόφου, που στεγάζεται το σχολείο, του υπογείου, καθώς και του πρώτου ορόφου του κτιρίου αφού γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις ή σε διαφορετική περίπτωση την μετεστέγασή του σε υπάρχον κατάλληλο κτίριο.

Επισυνάπτεται η Απόφαση του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας:

Γιορτή τέλους για το σχολ. έτος 2021-2022

Η Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022, που το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας έκλεισε για τους μαθητές του, ήταν μια ξεχωριστή ημέρα.
Eίχαν στηθεί πάγκοι από τα εργαστήρια της Γεωπονίας, και της Αυτόνομης Διαβίωσης ενώ ξεχωριστό τόνο έδωσαν οι δραστηριότητες στον υπαίθριο χώρο του σχολείου.

Από τον πάγκο του εργαστηρίου Γεωπονίας μοιράσθηκαν στους μαθητές καλαίσθητα γλαστράκια και υπέροχη λεμονάδα μαζί με τις βεβαιώσεις από τα προγράμματα “Περπατώ… περπατώ μες στο δάσος” και το “Το δάσος … clay”.
Εκεί υπήρχαν και φιγούρες με μαγνητάκια που είχαν κατασκευασθεί σε πρόγραμμα συνεργασίας του εργαστηρίου Γεωπονίας και των Καλλιτεχνικών.

Από τον πάγκο του εργαστηρίου της αυτόνομης διαβίωσης οι μαθητές έπαιρναν λαχταριστό παγωτό και γλυκό κορμό.

Στην αυλή του σχολείου όλοι διασκεδάσαμε με τα παιχνίδια που οι εκπαιδευτικοί Φυσικής αγωγής είχαν ετοιμάσει:
– “Κρίκοι”
– “Αποδιοργανώνοντας τον πύργο”
– “Μετέφερε ένα δοχείο νερού όσο πιο γρήγορα μπορείς”
– “Ισορροπώντας σε τούβλα Lego”
– “Μπάσκετ με νερόμπαλες”

Περιβαλλοντικό – “Περπατώ… περπατώ μες το δάσος”

Στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο “Περπατώ… περπατώ μες το δάσος”, οι μαθητές των τμημάτων Α3, Α5 και Β3, είχαν την ευκαιρία μέσα από βιωματικές δράσεις να μάθουν για τα οφέλη που δίνει το δάσος στον άνθρωπο και πόσο απαραίτητο είναι για την ζωή όλων των εμβύων οργανισμών.

Ως αποτέλεσμα του προγράμματος, κατασκευάστηκε μια κορνίζα αποτυπώνοντας τα οφέλη του δάσους σε ένα ποίημα , στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές στην δημιουργία του και που στο τέλος το απήγγειλαν στην γιορτή λήξης του σχολικού έτους.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και είχαν αναλάβει την προετοιμασία των μαθητών ήταν η κα Σταματελάτου Αικατερίνη και η κα Παπαχρυσανθάκη Σοφία.

Ενθύμια και βεβαιώσεις για την λήξη του σχολ. έτους

Η κα Άντζελα Δημοπούλου κατασκεύασε καλαίσθητα ενθύμια και βεβαιώσεις για την συμμετοχή των μαθητών σε πολιτιστικά προγράμματα που θα τους παραδοθούν την τελευταία σχολική ημέρα.