Οι μαθητές με την βοήθεια της εκπαιδευτικού κας Πολίνας Μαυρικάκη φτιάχνουν σκίαστρα και ζωγραφιές για το καλοκαίρι που τόσο περιμένουμε:






Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία
Την Τετάρτη 08/06/2022, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης η κα Μαρία Καραβία (Msc Τεχνολόγος Τροφίμων) προσδιόρισε με μία διαφορετική, πέρα από τα γνωστά, οπτική την Μεσογειακή Διατροφή.
Έτσι, όπως φαίνεται στο καλαίσθητο “Ενδεικτικό πρόγραμμα Μεσογειακής Διατροφής” και στις “Οδηγίες για τον σχεδιασμό ημερήσιων υγιεινών γευμάτων” που επισυνάπτεται, προτείνεται η κατανάλωση “παγωτού βανίλιας με σιρόπι καραμέλας και σαντιγί” κατά την διάρκεια του απογευματινού γεύματος και “σάντουιτς με βούτυρο, τυρί, ζαμπόν και τομάτα” κατά την διάρκεια του δεκατιανού, στα πλαίσια του συγκεκριμένου είδους υγιεινής διατροφής.
Ένα άλλο επίσης χαρακτηριστικό αυτής της υγιεινής κατά τα άλλα πρότασης, Μεσογειακής διατροφής, είναι και η επαρκής ποσότητα τροφής που πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερα κατά το μεσημεριανό γεύμα με 4 φιλέτα κοτόπουλο, 500 γρ. κολοκυθάκια κλπ.