Αναβάθμιση αύλειου χώρου – Ο μαθητής που ζωγραφίζει (τοιχογραφία)

Μια νέα τοιχογραφία 6 x 2 m. που φτιάχθηκε με μεράκι και αγάπη από την Πολίνα Μαυρικάκη, Αγγελική Γερούκη και τους μαθητές, κοσμεί τους εξωτερικούς χώρους του σχολείου μας.
Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια αφού αν κοιτάξουμε ακόμη και το πινέλο του μαθητή θα μπορούμε να διακρίνουμε υπολείμματα διαφορετικών χρωμάτων.

Εντυπωσιακό το τελικό αποτέλεσμα

Αναβάθμιση αύλειου χώρου – Ένα δέντρο διαφορετικό από τ’ άλλα

Στο σχολείο μας, με την φροντίδα των μαθητών και της εκπαιδευτικού κας Άντζελας Δημοπούλου, φύτρωσε ένα διαφορετικό δέντρο.

Το δέντρο αυτό βρίσκεται στον τοίχο του σχολείου και δημιουργήθηκε κυριολεκτικά από τα χέρια των παιδιών.