Γιορτή τέλους για το σχολ. έτος 2021-2022

Η Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022, που το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας έκλεισε για τους μαθητές του, ήταν μια ξεχωριστή ημέρα.
Eίχαν στηθεί πάγκοι από τα εργαστήρια της Γεωπονίας, και της Αυτόνομης Διαβίωσης ενώ ξεχωριστό τόνο έδωσαν οι δραστηριότητες στον υπαίθριο χώρο του σχολείου.

Από τον πάγκο του εργαστηρίου Γεωπονίας μοιράσθηκαν στους μαθητές καλαίσθητα γλαστράκια και υπέροχη λεμονάδα μαζί με τις βεβαιώσεις από τα προγράμματα “Περπατώ… περπατώ μες στο δάσος” και το “Το δάσος … clay”.
Εκεί υπήρχαν και φιγούρες με μαγνητάκια που είχαν κατασκευασθεί σε πρόγραμμα συνεργασίας του εργαστηρίου Γεωπονίας και των Καλλιτεχνικών.

Από τον πάγκο του εργαστηρίου της αυτόνομης διαβίωσης οι μαθητές έπαιρναν λαχταριστό παγωτό και γλυκό κορμό.

Στην αυλή του σχολείου όλοι διασκεδάσαμε με τα παιχνίδια που οι εκπαιδευτικοί Φυσικής αγωγής είχαν ετοιμάσει:
– “Κρίκοι”
– “Αποδιοργανώνοντας τον πύργο”
– “Μετέφερε ένα δοχείο νερού όσο πιο γρήγορα μπορείς”
– “Ισορροπώντας σε τούβλα Lego”
– “Μπάσκετ με νερόμπαλες”

Περιβαλλοντικό – “Περπατώ… περπατώ μες το δάσος”

Στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο “Περπατώ… περπατώ μες το δάσος”, οι μαθητές των τμημάτων Α3, Α5 και Β3, είχαν την ευκαιρία μέσα από βιωματικές δράσεις να μάθουν για τα οφέλη που δίνει το δάσος στον άνθρωπο και πόσο απαραίτητο είναι για την ζωή όλων των εμβύων οργανισμών.

Ως αποτέλεσμα του προγράμματος, κατασκευάστηκε μια κορνίζα αποτυπώνοντας τα οφέλη του δάσους σε ένα ποίημα , στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές στην δημιουργία του και που στο τέλος το απήγγειλαν στην γιορτή λήξης του σχολικού έτους.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και είχαν αναλάβει την προετοιμασία των μαθητών ήταν η κα Σταματελάτου Αικατερίνη και η κα Παπαχρυσανθάκη Σοφία.