Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022 το σχολείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο “Πετεινοί’ στα πλαίσια της πανελλήνιας ημέρας αθλητισμού. Οι μαθητές μεταφέρθηκαν στο Αθλητικό κέντρο με τα συνήθη οχήματα και αναχώρησαν μετά το τέλος των αθλητικών δραστηριοτήτων.

















