Συντήρηση σχολικού κτιρίου

Τέλος Αυγούστου 2022 αποφασίστηκε, παρ’ όλες τις δυσκολίες που υπήρξαν, ο εσωτερικός ελαιοχρωματισμός και η αποκατάσταση των ηλεκτρολογικών και υδραυλικών προβλημάτων που είχε το κτίριο του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας. Είχε προηγηθεί και η κοπή των χόρτων.

Ο Δήμος ανταποκρίθηκε άμεσα και έστειλε πολυπληθή συνεργεία, που κατάφεραν να παραδώσουν το κτίριο προς χρήση πριν τον αγιασμό.
Ταυτόχρονα ξεκίνησε και η αποκατάσταση του soft-room από εκπαιδευτικό που προσφέρθηκε.

Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες που ακολουθούν :