Την Δευτέρα 12/09/2022 και ώρα 09:00 π.μ., θα πραγματοποιηθεί στο E.E.E.EK. Αχαΐας, αγιασμός για το σχολικό έτος 2022-2023. Οι μαθητές θα μεταφερθούν με τα συνήθη μεταφορικά μέσα.
Είστε όλοι προσκεκλημένοι.
Από την Τρίτη 13/09/2022 το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά.
