Αγιασμός σχολ. έτους 2022-2023

Την Δευτέρα 12/09/2022 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του σχολείου ο αγιασμός για το σχολ. έτος 2022-2023.

Παραβρέθηκαν πολλοί γονείς και το σύνολο σχεδόν των μαθητών.

Στο τέλος της τελετής, ο δ/ντής του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας και ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων αναφέρθηκαν μεταξύ των άλλων στα προβλήματα που υπάρχουν και χρήζουν άμεσης λύσης.