Η νέα χρονιά ξεκίνησε …
Η νέα προσπάθεια στο μάθημα της μουσικής από την κα Παπαχρυσανθάκη ξεκίνησε, με το πεντάγραμμο και τις νότες.



Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία
Την Δευτέρα 12/09/2022 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του σχολείου ο αγιασμός για το σχολ. έτος 2022-2023.
Παραβρέθηκαν πολλοί γονείς και το σύνολο σχεδόν των μαθητών.
Στο τέλος της τελετής, ο δ/ντής του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας και ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων αναφέρθηκαν μεταξύ των άλλων στα προβλήματα που υπάρχουν και χρήζουν άμεσης λύσης.





