
” Σήμερα Τρίτη 06-12-22, ομάδα μαθητών, από τα τμήματα Α1, Α2, Α3, Α4, Α6, Α7, Β3, Β9 παρακολούθησε την παιδική παράσταση με τίτλο «Το ξύλινο σπαθί» στο θέατρο «Επίκεντρο» στα πλαίσια της ευρύτερης προσπάθειας που καταβάλλει το σχολείο, για την κοινωνικοποίηση των μαθητών του.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Κανελλοπούλου Ευαγγελία (ΠΕ21), Σταυροπούλου Αθηνά (ΠΕ02), Χείρας Γιώργος (ΠΕ89.02), Βάσσης Κωνσταντίνος (ΠΕ28), Τσώλα Ελευθερία (ΠΕ30) και Καλαφάτη Χρυσούλα (ΕΒΠ).
Οι μαθητές μέσω της παράστασης ήρθαν σε επαφή με τις έννοιες της αυτάρκειας και της ματαιοδοξίας, ενώ αντιλήφθηκαν τη δύναμη που παρέχει στον άνθρωπο η ελπίδα και η θετική σκέψη.”
Καννελοπούλου Ευαγγελία


