«Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022 το σχολείο μας πραγματοποίησε προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ιστορικό θέατρο «Απόλλων» στην Πάτρα, προκειμένου οι μαθητές να παρακολουθήσουν την παράσταση Μότσαρτ σε σκηνοθεσία και χορογραφία του καλλιτεχνικού διευθυντή, Λουκά Θάνου. Η παράσταση έγινε στο πλαίσιο του εορτασμού των 150 χρόνων λειτουργίας του θεάτρου «Απόλλων» από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
Μαθητές των τμημάτων Α1, Α2, Α3, Β3 και Β9 μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, κ. Γεωργία Τζιανάρα, κ. Ασημίνα Ρήγα, κ. Παναγιώτα Μερεκούλια, κ. Λάζαρο Πανταζή και κ. Κωνσταντίνα Διαμαντοπούλου είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα υπέροχο μπαλέτο με εντυπωσιακά σκηνικά και κοστούμια και κυρίως με σπουδαία μουσικά έργα του ιδιοφυούς συνθέτη Μότσαρτ. Για την καλύτερη κατανόηση και αισθητική απόλαυση της παράστασης οι μαθητές είχαν ήδη προετοιμαστεί κατάλληλα μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες και κοινωνικές ιστορίες.
Στη συνέχεια οι μαθητές, αφού έδωσαν συγχαρητήρια στους ηθοποιούς και φωτογραφήθηκαν μαζί τους, παρέμειναν στην πλατεία Γεωργίου και κάθισαν με τους εκπαιδευτικούς σε γνωστό καφέ-ζαχαροπλαστείο για να πάρουν το πρωινό τους και να γευτούν όλοι μαζί ένα χριστουγεννιάτικο έδεσμα.
Η χαρά και ο ενθουσιασμός των μαθητών μας μέσα από τη συμμετοχή τους στις δράσεις του σχολείου μας και η συνεπακόλουθη κοινωνικοποίησή τους ενισχύει τη διάθεση όλων μας για τη συμμετοχή μας και σε άλλες ανάλογες βιωματικές δράσεις στο μέλλον.»
Ρήγα Ασημίνα


