Παγκόσμια μέρα των ατόμων με αναπηρία

Σύνθεση από το εργαστήριο Γεωπονίας

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας στο πλαίσιο της Παγκόσμιας ημέρας Ατόμων με αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) διοργάνωσε στο σχολείο μία γιορτή που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου από τις 10:30 ως 12:30.

Στην γιορτή αυτή ορίσθηκαν ως:
– υπεύθυνοι καθηγητές μουσικής: όλοι (πράξη 19 του συλλόγου διδασκόντων) και
– υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: όλοι (πράξη 19 του συλλόγου διδασκόντων)

Η εκδήλωση αυτή περιλάμβανε τραγούδια από την χορωδία του σχολείου, ομαδικά παιχνίδια (μουσικές καρέκλες κ.α.) και χορό.
Τέλος οι μαθητές γεύτηκαν την πίτσα που παρασκεύασε το εργαστήριο αυτόνομης διαβίωσης και κατασκεύασαν συνθέσεις με την βοήθεια των εκπαιδευτικών του εργαστηρίου Γεωπονίας.