Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25/10/2022 μετά την αποχώρηση των μαθητών ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα «Σίτιση των μαθητών σε σχέση με την Αυτόνομη Διαβίωση».



Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία
« Στις 20 Οκτωβρίου 2022 η Ομάδα Στίβου του σχολείου μας στα πλαίσια της Πανελλήνιας Αθλητικής Ημέρας, επισκέφθηκε το Παμπελοποννησιακό Στάδιο, όπου οι μαθητές μας έκαναν γνωριμία με διάφορα αγωνίσματα του Στίβου όπως : τρέξιμο απλό και με εμπόδια, άλμα σε μήκος, ρίψη μικρής μπάλας και μαλακού ακοντίου.
Επίσης στην αίθουσα προβολών παρακολουθήσαμε χρονικό αθλητικών δραστηριοτήτων από την κατασκευή του σταδίου μέχρι και σήμερα.»
Σύνταξη: Παναγιώτης Κοτοπούλης












Φωτογραφίες: Λάζαρος Πανταζής

Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022 και από τις 08:30 ως 10:00 πμ θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ο εορτασμός του «ΟΧΙ».
Είσαστε όλοι προσκεκλημένοι .
Την γιορτή διοργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί: Ρήγα Ασημίνα, Σταυροπούλου Αθηνά & Γραμματσούλια Αθανασία.
Επίσης συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Τζιανάρα Γεωργία και Καφετζής Γιώργος
Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της γιορτής.