Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Αχαΐας, καλεί τους γονείς και κηδεμόνες σε Εκλογοαπογιστική Γενική Συνέλευση που θα γίνει στο χώρο του Σχολείου την Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 18:00.

Σε περίπτωση μη απαρτίας η Συνέλευση θα επαναληφθεί την επόμενη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022 την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο.

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:

  • Απολογισμός του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου
  • Εκλογή εφορευτικής επιτροπής
  • Προκήρυξη εκλογών

Πηγή: Ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας

28η Οκτωβρίου – Παρέλαση

Την Παρασκευή 28η Οκτωβρίου, ανήμερα της Εθνικής Επετείου, οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Αχαΐας έλαβαν μέρος στη μαθητική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην οδό Αγίου Ανδρέου.

Όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί και μαθητές, συνεχιστές της αναλλοίωτης Ελληνικής παράδοσης, που διαφυλάττουν για τους ίδιους και για τις επόμενες γενιές τα ιδανικά της φυλής μας, παρέλασαν με καμάρι, ενθουσιασμό και πατριωτικό παλμό!
Το πλήθος που παρακολουθούσε, διέκρινε την απαράμιλλη παρουσία τους και χειροκρότησε κατασυγκινημένο!

Την επιμέλεια της παρέλασης είχαν οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής του σχολείου μας.