Εργαστήριο Γεωπονίας-Γιορτή Λήξης

«Ο τομέας γεωπονίας τροφίμων και περιβάλλοντος όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος έδωσε το παρόν στη γιορτή λήξης του σχολείου μας.

Κατά τη διάρκεια των εορταστικών δράσεων λειτούργησε έκθεση με ανθοκομικά φυτά, παχύφυτα σε αδρανές υπόστρωμα και ανθοκομικό ζελέ, που κατασκεύασαν οι μαθητές του εργαστηρίου, δίνοντας μια ξεχωριστή νότα στην γιορτή.

Ευχαριστούμε τους γονείς και τους συναδέλφους που στήριξαν την δράση αυτή. Οι μαθητές και
το εκπαιδευτικό προσωπικό του εργαστηρίου, εύχονται σε όλους καλό καλοκαίρι και δίνουν ραντεβού το φθινόπωρο»

Οι εκπαιδευτικοί
Σταματελάτου Αικατερίνη
Καταφιώτη Ματίνα
Μπογόρδου Ξανθή
Παπαδοπούλου Αναστασία
Παπαδόπουλος Περικλής
Ράπτης Ευάγγελος

Τίποτα δεν πετώ……Ανακυκλώνω και δημιουργώ

« Σκοπός του Περιβαλλοντικού προγράμματος «Τίποτε δεν πετώ….ανακυκλώνω και δημιουργώ» ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης για ένα καθαρό περιβάλλον, δίνοντας ζωή σε υλικά που ανακυκλώνονται, κατασκευάζοντας νέα αντικείμενα.
Έτσι, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, κατασκευάστηκαν αντικείμενα από ανακυκλώσιμα υλικά, είτε για να στολίσουν την τάξη τους, είτε για να παραδοθούν στους ίδιους τους μαθητές στο τέλος του προγράμματος.

Στα παραδοτέα του προγράμματος οι μαθητές πήραν από τέσσερα αντικείμενα που είναι φτιαγμένα από υλικά ανακύκλωσης: χαρτί, πλαστικό, γυαλί, και αλουμίνιο. Επίσης, πήραν
και τα Φύλλα εργασίας που πραγματοποιήθηκαν στην τάξη. Παράλληλα, οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες ανακύκλωσης στο σχολείο, διαχωρίζοντας υλικά και τοποθετώντας τα στους ανάλογους κάδους που υπάρχουν στο σχολείο, υιοθετώντας έτσι περιβαλλοντική συνείδηση, δημιουργώντας ένα αειφόρο σχολείο ανοικτό στην κοινωνία, που εμπλουτίζεται με δραστηριότητες οι οποίες βελτιώνουν την κοινωνικοποίηση τους.
Οι μαθητές που έλαβαν μέρος σ’ αυτό το πρόγραμμα ήταν από τα τμήματα Α2, Α5 και Β3»

Οι εκπαιδευτικοί
Σταματελάτου Αικατερίνη
Δημοπούλου Άντζελα
Μπογόρδου Ξανθή

Η αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου

Την Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023, το σχολείο μας αποχαιρέτησε και φέτος τη σχολική χρονιά με μια απολαυστική γιορτή λήξης στον αίθριο χώρο του σχολείου μας.

Η γιορτή αυτή περιλάμβανε τραγούδια από την χορωδία μας, έκθεση από το εργαστήριο Γεωπονίας υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών και πολλά παγωτά και αναψυκτικά από το εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης.

Η τελευταία μέρα παρουσίας των μαθητών έληξε με αθλοπαιδιές και διάφορα διασκεδαστικά και ομαδικά παιχνίδια με κέφι και πολλά χαμόγελα!

Καλό Καλοκαίρι

Φωτογραφίες και επιλογή τους: Κωνσταντίνος Βάσσης

Ευχαριστίες στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Ευχαριστίες στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο για την βοήθεια που προσέφερε στην αποκατάσταση της λειτουργίας του σχολικού ιστοτόπου.

Παρακάτω παρατίθενται μέρος της ανταλλαγής mails μεταξύ ΕΕΕΕΚ και ΠΣΔ για την διόρθωση του προβλήματος που προέκυψε εξ’ αιτίας της έλλειψης αποθηκευτικών πόρων:

Κωδικός : 551717 Υποβλήθηκε από : Τελικός χρήστης
Μονάδα : Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΑΧΑΪΑΣ Ημ/νία Υποβολής : 2023-01-09 21:51:39

Είδος: Αίτημα
Κατηγορία : ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΣΔ - Υπηρεσίες Φιλοξενίας Web - Δημοσίευση σελιδών (Web hosting)
Αιτών :ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ
Ιδιότητα :ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ - ΕΕΕΕΚ
Τηλ. : ………………………………….
Email : mail…………………,tsoh………………….

Απάντηση
Ενέργεια 1 :
Αγαπητέ/ή κύριε/κυρία,
Σας ενημερώνουμε πως το δελτίο σας με τίτλο 'Αδυναμία εμφάνισης εικόνων σε wordpress' διεκπεραιώθηκε.

Συγκεκριμένα:
Καλησπέρα σας, το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε να ανεβάσετε τώρα τα επιθυμητά αρχεία στον ιστότοπό σας και ενημερώστε μας αν το πρόβλημα παραμένει.

Στο σημείο αυτό να σας ενημερώσουμε ότι τη παρούσα χρονική περίοδο η έλλειψη αποθηκευτικών πόρων του ΠΣΔ μας εξανάγκασε στην εφαρμογή μέτρων όπως η απαγόρευση εγγραφής νέων χρηστών στην υπηρεσία plesk ΠΣΔ και η μη επέκταση του ορίου αποθήκευσης στα πακέτα φιλοξενίας ιστοτόπων για όλους τους εκπαιδευτικούς, σχολεία και λοιπές μονάδες (προκαθορισμένο χώρος πακέτου φιλοξενίας 4GB).
Μέχρι τότε συνιστούμε την αποφόρτιση του χώρου φιλοξενίας σας …………………………………………

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, https://www.sch.gr/helpdesk
16:53 13/01/2023 από τον/την: Κ… Α….
Τέθηκε σε κατάσταση ' Διεκπεραιωμένο'

Σημείωση: Τα στοιχεία των προσώπων που συμμετείχαν στην ανταλλαγή mails δεν εμφανίζονται ολόκληρα, αλλά έχουν αντικατασταθεί από “…………..” που μπήκαν από τον συντάκτη του άρθρου, με σκοπό την προστασία τους.

Ο συντάκτης του άρθρου: Τσορμπατζόγλου Γιώργος

Η δύναμη των μικρών συνηθειών

«Μικρά βήματα στην καθημερινή μας ζωή οδηγούν σε μεγαλύτερη σταθερότητα από μέρα σε μέρα. Και έτσι, στα πλαίσια του Εργαστηρίου της Αυτόνομης Διαβίωσης, οι μαθητές μας, πήραν τις οδοντόβουρτσές τους και συμπληρώνοντας το ημερολόγιο βουρτσίσματος φρόντισαν να διατηρούν το χαμόγελό τους λαμπερό»

Τριανταφύλλου Μαρίνα

Πρόβες μουσικής για την γιορτή λήξης σχολ. έτους: 22-23

“Η προετοιμασία μαθητών/τριών για την εορτή λήξης του σχολικού έτους 2022-2023 που θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Πέμπτης 15/06/2023 στον αύλειο χώρο του σχολείου μας γίνεται με γέλια, χαρές, τραγούδια!

Συμμετέχουν οι καθηγητές μουσικής ΠΕ79.01: Γραμματσούλια Αθανασία, Ρόζα Κολανγγέλου,  και Παπαχρυσανθάκη Σοφία”

Γραμματσούλια Αθανασία

Φωτογραφίες: Γραμματσούλια Αθανασία

Ενδοσχολική Παρουσίαση/Επιμόρφωση

«Την Παρασκευή 09/06/23 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας καθώς και η Συντονίστρια του Σχεδίου Δράσης «Μαζί ανακαλύπτουμε τη φιλία», κ. Ασημίνα Ρήγα (ΠΕ02) παρουσίασαν το σύνολο των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2022-23 στο πλαίσιο αυτού.

Πιο συγκεκριμένα, η Ενδοσχολική Παρουσίαση-Επιμόρφωση είχε τίτλο: «Σχέδιο Δράσης για την βελτίωση επικοινωνιακών/ συνεργατικών δεξιοτήτων των μαθητών & την ενίσχυση-ενδυνάμωσή τους». Στόχος της ήταν να αναδείξει τη σημασία εκμάθησης των κοινωνικών δεξιοτήτων από τους μαθητές καθώς και τον τρόπο που αυτή διευκολύνεται μέσα από τη χρήση στρατηγικών διδασκαλίας που παρέχουν στους μαθητές/τριες βιωματικές εμπειρίες και ευκαιρίες συνεργασίας και αλληλεπίδρασης. Μετά τη θεωρητική-επιστημονική τεκμηρίωση των προαναφερθέντων από την κ. Ρήγα (Δρ. Ειδικής Αγωγής), οι μαθητές/τριες παρουσίασαν κάθε μία δράση περιγράφοντας και εξηγώντας το περιεχόμενο των διδακτικών επισκέψεων στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (2 δράσεις), στο Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων & Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αχαΐας «Καλλίπολις», στο 20ο Γυμνάσιο της Πάτρας, στον  Πολυχώρο Πολιτισμού Μηχανουργείο, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών, στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μεσολογγίου καθώς και στα περιβαλλοντικά πεδία Λιμνοθάλασσα και Αλυκές.

Παρακάτω παρατίθεται το υλικό της παρουσίασης από τις δράσεις.»

Ρήγα Ασημίνα

Η περιπέτεια της Μαίρης

«Οι μαθητές του Α2 στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «ΠΑΝΙΔΑ-ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ» ένωσαν τις εμπειρίες τους, τις σκέψεις τους και δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι με ζώα. Χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους, ξεδίπλωσαν υπέροχες ιδέες και διασκέδασαν εικονογραφώντας το μικρό τους δημιούργημα.

               Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί, Καταφιώτη  Μαλαματή,  Τασάκου Σταυρούλα  και Γερούκη Αγγελική»

Καταφιώτη Μαλαματή

Επισυνάπτεται η παρουσίαση με τίτλο «Η περιπέτεια της Μαίρης»

Και εσύ μπορείς υφασμάτινη τσάντα να χρησιμοποιείς!!!

«Οι μαθητές του Α2 στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «ΠΑΝΙΔΑ-ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ» ζωγράφισαν υφασμάτινες τσάντες με υπό εξαφάνιση ζώα με σκοπό την κατάργηση και μείωση της πλαστικής σακούλας.

Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί, Καταφιώτη  Μαλαματή,  Τασάκου Σταυρούλα  και Γερούκη Αγγελική»

Ματίνα Μαλαματή

Το μεγάλο κυνήγι των μικροπλαστικών

“Την Τετάρτη 7 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η τελευταία δράση του περιβαλλοντικού προγράμματος «Τίποτα δεν πετώ…. ανακυκλώνω και δημιουργώ».
Η δράση πραγματοποιήθηκε στην πλαζ του ΕΟΤ της Πάτρας και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων του τμήματος Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Ν. Αχαΐας, σε συνεργασία με την οικολογική κίνηση Πάτρας , με θέμα «το μεγάλο κυνήγι των μικροπλαστικών».

Στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν. η καταγραφή των μικροπλαστικών στην ακτογραμμή της πόλης μας και στόχευε στην ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας, απέναντι στο μείζον περιβαλλοντικό πρόβλημα της ρύπανσης των θαλασσών από τα πλαστικά. Οι μαθητές που συμμετείχαν προέρχονταν από τα τμήματα Α1, Α2 και  Α3  και μαζί με τους εκπαιδευτικούς που τους συνόδευαν,  καταμέτρησαν και κατέγραψαν τα μικροπλαστικά που υπήρχαν σε ένα τμήμα της παραλίας. Τα μικροπλαστικά που συλλέχθηκαν,  φωτογραφήθηκαν σε μιλιμετρέ χαρτί και αφού συμπληρώθηκε μια φόρμα καταγραφής των δεδομένων στάλθηκαν στη society,  για περαιτέρω επιστημονική ανάλυση και έρευνα . Oi εκπαιδευτικοί που οργάνωσαν και συμμετείχαν στην ανωτέρω δράση ήταν οι : Σταματελάτου Αικατερίνη και Δημοπούλου Άντζελα.”

Σταματελάτου Αικατερίνη