Επίσκεψη σε βιομηχανία γάλακτος

“Στα πλαίσια της καινοτόμου δράσης Αγωγής Υγείας με τίτλο «Τρώω σωστά – Ζω καλά», επισκεφτήκαμε το εργοστάσιο παραγωγής γάλακτος «ΠΡΩΤΟ»  όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν όλα τα στάδια επεξεργασίας και συσκευασίας , του γάλακτος, και γαλακτοκομικών προϊόντων.”

Πανταζής Λάζαρος

Τρώω σωστά – Ζω καλά

«Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας, Τρώω σωστά – Ζω καλά, επισκεφτήκαμε το αρτοποιείο, παρασκευαστήριο “Παύλος και Ξερό ψωμί”, όπου οι μαθητές είχα την ευκαιρία να δουν την διαδικασία παραγωγής ψωμιού και αρτοσκευασμάτων.»

Πανταζής Λάζαρος 

Δημοσίευμα της εφημερίδας «Πελοπόννησος» για το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας

Η εφημερίδα «Πελοπόννησος» αλλά και η οn line έκδοσή της, φιλοξένησαν άρθρο με τίτλο «Μοναδική εμπειρία για τους μαθητές» που αναφέρεται στην διδακτική επίσκεψη
μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας στο ΚΕΠΕΑ Μεσολογγίου.

Aποφοίτηση με γλυκές αναμνήσεις

«Ο μαθητής Κ. Λ. στo πλαίσιo  των δραστηριοτήτων του εργαστηρίου της Αυτόνομης Διαβίωσης και σε συνεργασία με το εργαστήριο  Γεωπονίας επιφύλαξε λόγω της αποφοίτησής του μια γλυκιά έκπληξη στους συμμαθητές του. Με την βοήθεια της εκπαιδευτικού Σταματελάτου Αικατερίνης και της μητέρας του  ετοίμασαν κρέπες γλυκές με μπόλικο μπισκότο και απολαυστική μερέντα. Του ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο γλυκός.»

Χαρίτος   Ευάγγελος

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 2-6-2023 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός του σχολείου μας στον Ιερό ναό του Αγίου Χριστόφορου. Τα μέσα μεταφοράς θα παραλάβουν τους μαθητές την συνήθη ώρα και θα τους μεταφέρουν στο ναό.
Μετά τον εκκλησιασμό θα πάμε περίπατο στο γήπεδο του Προμηθέα, από όπου θα αποχωρήσουν οι μαθητές μας στις 12:00 μ.

Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Εκπαιδευτικά παιχνίδια από την κα Τριανταφύλλου Μαρίνα που αφορούν τις

Στιγμές από μουσικoκινητικά παιχνίδια

“Στιγμές από επιλεγμένα μουσικoκινητικά παιχνίδια που εκτελούνται στο τμήμα Β3. Τα ξυλάκια στα χέρια των παιδιών συντελούν περισσότερο στην ενεργή και πιο ευχάριστη συμμετοχή τους στο μάθημα της μουσικής. Κάποιες φορές ακόμα και στην καλύτερη αντίληψη και απόδοση του ρυθμού. Μαθητές που επικοινωνούν μόνο με λέξεις ή μικρές φράσεις, παρατηρείται ότι λένε στίχους ή ολόκληρες στροφές των τραγουδιών που διδάσκονται. “

Η μουσικός του τμήματος Β3
Γραμματσούλια Αθανασία ΠΕ79.01 ΕΑΕ

Φωτογραφίες: Γραμματσούλια Αθανασία

Δράση: «Λειτουργική αναβάθμιση του αύλειου χώρου του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας»

Επισυνάπτονται αρχεία που αφορούν την χρήση του αύλειου χώρου στα πλαίσια της δράσης με τίτλο «Λειτουργική αναβάθμιση του αύλειου χώρου του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας»

Καλοκαίρι

Το καλοκαιράκι είναι εδώ.

Λίγες μόνο μέρες σχολείο. Μετά οι παραλίες, τα δροσερά βουνά μας περιμένουν

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ για τη ΦΙΛΙΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μεσολογγίου (Λιμνοθάλασσα και Αλυκές)

Το Μεσολόγγι και συγκεκριμένα το Κέντρο Εκπαίδευσης για το
Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), καθώς και τα
περιβαλλοντικά πεδία του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μεσολογγίου (Λιμνοθάλασσα και
Αλυκές) επισκέφτηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας των
τμημάτων: Α1, Α2, Α3, Β3 (2 μαθητές) & Β9 (2 μαθητές), οι
οποίοι συμμετέχουν στο Σχέδιο Δράσης «Μαζί ανακαλύπτουμε τη
φιλία» (σχ. έτος 2022-23). Οι μαθητές μας συνοδευόμενοι από τον
Υποδιευθυντή του σχολείου μας κ. Παναγιώτη Κοτοπούλη ΠΕ11 & τις
εκπαιδευτικούς κ. Αθηνά Σταυροπούλου ΠΕ02, κ. Ερμίνα
Τσαρτσαμπαλίδου ΠΕ11, κ. Γιώργο Χατζηιωάννου ΠΕ11, κ.
Αλεξάνδρα Πανοσιάν ΠΕ 78, και κ. Ασημίνα Ρήγα ΠΕ 02
(συντονίστρια του Σχεδίου Δράσης), είχαν την ευκαιρία να
παρακολουθήσουν την αφήγηση παραμυθιού από την προϊσταμένη
του κέντρου κ. Όλγα Γιαννακογεώργου ΠΕ02, με την ταυτόχρονη
προβολή εντυπωσιακού εποπτικού υλικού με αυθεντικές
αναπαραστάσεις του τοπίου της Λιμνοθάλασσας, όπου συναντώνται
τα αλμυρά με τα γλυκά νερά και έτσι δημιουργείται μια μεγάλη και
μοναδική ποικιλία οικοσυστημάτων. Οι μαθητές και οι μαθήτριές
μας μέσω του παραμυθιού και της ενεργού συμμετοχής τους σε
διάλογο ευαισθητοποιήθηκαν προς την κατεύθυνση του σεβασμού
σε κάθε μορφή ζωής, της συνεργασίας και της
συλλογικότητας και γενικότερα της διαμόρφωσης ηθικής
συμπεριφοράς απέναντι σε κάθε έμβιο ον.
Επίσης, η διδακτική επίσκεψη περιλάμβανε επιτόπια επίσκεψη στη
Λιμνοθάλασσα και στις Αλυκές, όπου συμμετείχαμε σε βιωματικές
δράσεις και παρατήρηση της ορνιθοπανίδας. Νιώσαμε όλοι και όλες
μέσα από όλες μας τις αισθήσεις την απόλυτη αρμονία της φύσης,
ασκηθήκαμε σε ομαδικά βιωματικά παιχνίδια (π.χ. ομαδικό
πέταγμα πουλιών) & ενημερωθήκαμε για τη σύνδεση του αλατιού
με τη φιλία και την αλληλεγγύη (δεσμοί άλατος), ήδη από την
αρχαιότητα.
Στο τέλος αναχωρήσαμε, έχοντας ήδη δημιουργήσει μία φιλία με το
Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μεσολογγίου και ειδικότερα με την κ. Όλγα
Γιαννακογεώργου, η οποία μας προσκάλεσε σε νέες δράσεις (από τη
νέα χρονιά) και επισφράγισε τη φιλία μας, δωρίζοντας μας ένα
δοχείο με αλάτι…

Ρήγα Ασημίνα

Φωτογραφίες: Ρήγα Ασημίνα