

Κάποιες από τις δημιουργίες των μαθητών του Α7, Πέτρου, Μαρίας, Φωτεινής, Βασούλας στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής με την βοήθεια της εκπαιδευτικού κας Πολίνας Μαυρικάκη.




Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία


“Την Πέμπτη 12 Μαΐου 2022 μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις της Αχαΐας Clauss στα πλαίσια του προγράμματος “Ηχοτοπία” που υλοποιεί το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας. Την ομάδα των μαθητών συνόδεψαν οι υποδιευθυντές του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας Ρόζα Κολανγγέλου, Παναγιώτης Κοτοπούλης και ο εκπαιδευτικός Ιωάννης Μακρής. Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν, άκουσαν αλλά και κατέγραψαν ηχητικά τον περιβάλλοντα χώρο ηχογραφώντας τους ήχους του περιβάλλοντος που σε δεύτερη φάση θα επεξεργαστούν στο σχολείο με τη βοήθεια του καθηγητή τους Ιωάννη Μακρή. Στη συνέχεια της επίσκεψης είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν την έκθεση και την κάβα της Αχαΐας Clauss. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προξένησε σε όλους το “αυτοκρατορικό κελάρι” όπου υπάρχουν κρασιά άνω των 100 χρόνων αλλά και η ζεστή φιλοξενία και ξενάγηση από πλευράς οργανισμού. “

Γιάννης Μακρής
Φέτος στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε το πολιτιστικό πρόγραμμα “το δάσος….clay”, όπου συμμετείχαν οι μαθητές των τμημάτων Α1και Α3. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή και γνώρισαν την τέχνη της κεραμικής μέσα από βιωματικές δράσεις, κατασκευάζοντας πήλινα αντικείμενα. Επίσης, επισκέφθηκαν το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου γνώρισαν τα μέσα και τα υλικά της κεραμικής τέχνης. Τα πήλινα αντικείμενα έχουν εκτεθεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών καθώς κ στο ΜΕΤ του παν. Πάτρας.
Το πρόγραμμα ανέλαβαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί Δημοπούλου Άντζελα και Σταματελάτου Αικατερίνη.







Φωτογραφίες: Άντζελα Δημοπούλου
Video: Κατερίνα Σταματελάτου
Ο Ανδρέας και ο Βαλάντης, μαθητές του τμήματος Α3 προσπαθούν με την βοήθεια της εικαστικού κας Πολίνας Μαυρικάκη να ζωγραφίσουν και τα κατάφεραν.



Φωτογραφίες: Πολίνα Μαυρικάκη
Η μετά-covid εποχή έφτασε. Το σχολείο αποφάσισε να πάει μια εκδρομή στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο της Πάτρας την Τρίτη 10 Μαΐου 2022.
Ο καιρός στάθηκε σύμμαχός μας. Τα πάντα εξελίχθηκαν ομαλά. Παίξαμε Μπάσκετ, Βόλευ, Κρίκους, Βowling και ο τομέας αυτόνομης διαβίωσης μας κέρασε κέικ που έγινε με την φροντίδα των μαθητών και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κας Σοφίας Χρυσοχοΐδου, Αλεξάνδρας Πανοσιάν και της κας Ελευθερίας Γιώτη από το Ε.Β.Π. την προηγούμενη ημέρα.
Στο τέλος η κα Σοφία Χρυσοχοΐδου μας κέρασε και πορτοκαλάδες για να ξεδιψάσουμε.






Την Τρίτη 10 Μαΐου 2022 και ώρα 10:00 pm θα πραγματοποιηθεί η τελική Εκδήλωση παρουσίασης, των παραγόμενων του Τοπικού Δικτύου σχολείων για την Κεραμική Τέχνη με τίτλο “Χώμα-Νερό-Φωτιά“.
Tο σχολείο μας θα εκπροσωπήσουν οι εκπαιδευτικοί Δημοπούλου Άντζελα και Σταματελάτου Αικατερίνη.
Η παρουσίαση αυτή θα γίνει εξ’ αποστάσεως με την χρήση της πλατφόρμας Zoom.
Ο σύνδεσμος είναι https://upatras-gr.zoom.us/j/92401291682?pwd=TUpjSktTM1RZOFFOOSt3VyswMndnUT09
Την ίδια ημέρα της διαδικτυακής εκδήλωσης (10/5/2022) θα πραγματοποιηθεί και η έναρξη των δύο δια ζώσης εκθέσεων (Αρχαιολογικού – Μ.Ε.Τ. Πανεπιστημίου Πατρών) με τα έργα/κατασκευές των μαθητών/τριών.
Όποιος/α επιθυμεί, μπορεί να επισκεφτεί τις εκθέσεις στα δυο Μουσεία κατά το πρωινό ωράριο λειτουργίας τους.



Το εργαστήριο Γεωπονίας τιμά και γιορτάζει την Παγκόσμια ημέρα της Μητέρας.
Με αφορμή την γιορτή αυτή της Μητέρας, που θα γιορτασθεί την Κυριακή 8/5/2022, οι μαθητές των τμημάτων Α3, Β3 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Σταματελάτου Κατερίνας ετοίμασαν γλαστράκια με καλλωπιστικά φυτά, ώστε να τα χαρίσουν στις μητέρες τους.
Οι μαθητές με ιδιαίτερη χαρά μεταφύτευσαν τα σπορόφυτα κατιφέ, τα πότισαν, τα φρόντισαν, τα συσκεύασαν όμορφα κι έφτιαξαν καρτούλες με ευχές αγάπης για τις μαμάδες τους.

Φωτογραφίες-Video: Κατερίνα Σταματελάτου
Πριν από κάποια χρόνια ο τομέας γεωπονίας φύτεψε μουσμουλιές. Φέτος επιτέλους θα φάμε τους καρπούς τους.




Φωτογραφία: Σοφία Χρυσοχοΐδου
“Στο πλαίσιο του μαθήματος αυτόνομης διαβίωσης φτιάξαμε σήμερα κρέμα βανίλιας!!!
Οι μαθητές μας ξεχώρισαν τα υλικά και στη συνέχεια παρασκεύασαν την κρέμα με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού!!!
Το γλυκό αποτέλεσμα απόλαυσαν με ικανοποίηση οι μαθητές μας!!!”
Η εκπαιδευτικός
Σοφία Χρυσοχοΐδου
Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ (επισυνάπτεται) για την παροχή των 200 Ευρώ στους εκπαιδευτικούς, μέλη του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π. με σκοπό την αγορά εξοπλισμού.
Ορίζονται οι παρακάτω κατηγορίες επιλέξιμου εξοπλισμού: