Δημιουργίες του εργαστηρίου Γεωπονίας για την γιορτή της μητέρας

Το εργαστήριο Γεωπονίας τιμά και γιορτάζει την Παγκόσμια ημέρα της Μητέρας.
Με αφορμή την γιορτή αυτή της Μητέρας, που θα γιορτασθεί την Κυριακή 8/5/2022, οι μαθητές των τμημάτων Α3, Β3 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Σταματελάτου Κατερίνας ετοίμασαν γλαστράκια με καλλωπιστικά φυτά, ώστε να τα χαρίσουν στις μητέρες τους.
Οι μαθητές με ιδιαίτερη χαρά μεταφύτευσαν τα σπορόφυτα κατιφέ, τα πότισαν, τα φρόντισαν, τα συσκεύασαν όμορφα κι έφτιαξαν καρτούλες με ευχές αγάπης για τις μαμάδες τους.

Φωτογραφίες-Video: Κατερίνα Σταματελάτου