“Το δάσος clay”

Φωτογραφία από το περιβάλλον zoom της παρουσίασης πού έκανε η κα Δημοπούλου Άντζελα

Φέτος στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε το πολιτιστικό πρόγραμμα “το δάσος….clay”, όπου συμμετείχαν οι μαθητές των τμημάτων Α1και Α3. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή και γνώρισαν την τέχνη της κεραμικής μέσα από βιωματικές δράσεις, κατασκευάζοντας πήλινα αντικείμενα. Επίσης, επισκέφθηκαν το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου γνώρισαν τα μέσα και τα υλικά της κεραμικής τέχνης. Τα πήλινα αντικείμενα έχουν εκτεθεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών καθώς κ στο ΜΕΤ του παν. Πάτρας.
Το πρόγραμμα ανέλαβαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί Δημοπούλου Άντζελα και Σταματελάτου Αικατερίνη.

Φωτογραφίες: Άντζελα Δημοπούλου

Video: Κατερίνα Σταματελάτου

Δημιουργίες μαθητών του Α3 στο μάθημα των Εικαστικών

Ο Ανδρέας και ο Βαλάντης, μαθητές του τμήματος Α3 προσπαθούν με την βοήθεια της εικαστικού κας Πολίνας Μαυρικάκη να ζωγραφίσουν και τα κατάφεραν.

Φωτογραφίες: Πολίνα Μαυρικάκη

Εκδρομή του σχολείου μας στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο

Η μετά-covid εποχή έφτασε. Το σχολείο αποφάσισε να πάει μια εκδρομή στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο της Πάτρας την Τρίτη 10 Μαΐου 2022.
Ο καιρός στάθηκε σύμμαχός μας. Τα πάντα εξελίχθηκαν ομαλά. Παίξαμε Μπάσκετ, Βόλευ, Κρίκους, Βowling και ο τομέας αυτόνομης διαβίωσης μας κέρασε κέικ που έγινε με την φροντίδα των μαθητών και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κας Σοφίας Χρυσοχοΐδου, Αλεξάνδρας Πανοσιάν και της κας Ελευθερίας Γιώτη από το Ε.Β.Π. την προηγούμενη ημέρα.
Στο τέλος η κα Σοφία Χρυσοχοΐδου μας κέρασε και πορτοκαλάδες για να ξεδιψάσουμε.