Φυτεύουμε πατάτες…

Σήμερα οι εκπαιδευτικοί του γεωπονικού τομέα μαζί με τους μαθητές, αποφάσισαν να φυτέψουν πατάτες σε μία περιοχή που είχε ήδη φρεζαρισθεί.

Με τις οδηγίες της κας Κατερίνας Σταματελάτου ανοίχθηκαν αυλάκια και τοποθετήθηκαν οι σπόροι της πατάτας σε απόσταση 10 πόντων μεταξύ τους. Στην συνέχεια προστέθηκε οργανικό λίπασμα από πριονίδια, φύκη και κομπόστ από ροκανίδια, που όπως είπε ο κος Περικλής Παπαδόπουλος που τα προμήθευσε, υπέστησαν επεξεργασία για τρία τουλάχιστον χρόνια.
Στο τέλος όλα αυτά σκεπάσθηκαν πλήρως, με χώμα χρησιμοποιώντας τσάπες.

Στην προσπάθεια αυτή συμμετείχαν τα τμήματα Α1, Α2 και Α5 με τους εκπαιδευτικούς τους.

Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσουμε τον κ Γιώργο Στρατίκη, για την προσφορά του πατατόσπορου που χρησιμοποιήθηκε.

ΦΕΚ 2005/2019: Φοίτηση και θέματα οργάνωσης της β’θμιας εκπαίδευσης. Συμβούλιο τμήματος κλπ

Περιλαμβάνονται άρθρα :

  • για το Συμβούλιο Τμήματος Κεφ. ΣΤ’ σελ 22787
  • Έτος, Διακοπές και Αργίες
  • Υπηρεσιακά Βιβλία – Έντυπα
  • Εγγραφή – Μετεγγραφές μαθητών/τριών
  • Φοίτηση μαθητών/τριών
  • Παιδαγωγικές δράσεις και μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου

Προμήθεια δωρεάν self test

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από τη Δευτέρα 14 Μαρτίου έως και την Πέμπτη 17 Μαρτίου, πέντε δωρεάν  αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 18 Μαρτίου έως και 1 Απριλίου 2022.

Καλώς μας ήρθες κυρά Σαρακοστή

“Σήμερα στο σχολείο μας , στο πλαίσιο των μαθημάτων αυτόνομης διαβίωσης και αισθητικής αγωγής, οι μαθητές μας δημιούργησαν την Κυρά Σαρακοστή , για να μετράμε τις μέρες μέχρι το Πάσχα.
Η Κυρά Σαρακοστή είναι ένα παλιό ελληνικό έθιμο. Στην ουσία πρόκειται για ένα παιδικό ημερολόγιο, αφού η εν λόγω κυρία είναι φτιαγμένη με ζυμάρι και έχει επτά πόδια που αντιστοιχούν στις επτά εβδομάδες της Σαρακοστής. Κάθε εβδομάδα λοιπόν, έκοβαν ένα ποδαράκι (..και τις μέρες τις μετρούσαν / με τα πόδια της τα επτά / κόβαν ένα την εβδομάδα / μέχρι να έρθει η Πασχαλιά) και έτσι υπολόγιζαν πόσος καιρός απομένει μέχρι την Ανάσταση.
Τα παιδιά απόλαυσαν τη διαδικασία ( ζύμωσαν, έπλασαν, διακόσμησαν τη Κυρά Σαρακοστή) και ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό .”

Οι εκπαιδευτικοί των εικαστικών και της αυτόνομης διαβίωσης

Σχετικά με βεβαιώσεις (αποτελέσματα) test Covid-19

Την Τετάρτη 1η Μαρτίου ο ΕΟΔΥ Πάτρας, μέσω των διευθύνσεων, έστειλε mail που αφορούσε τις βεβαιώσεις για το test covid-19 και ανέφερε τα παρακάτω:

“Σύμφωνα με τη νέα οδηγία που έχουμε δεν θα στέλνουμε πλέον αποτελέσματα σε σχολεία:
· Δεν δίνουμε σε κανέναν χειρόγραφη βεβαίωση ή βεβαίωση μέσω email.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ βεβαιώσεις αρνητικού αποτελέσματος λαμβάνουν μόνο οι εμβολιασμένοι πολίτες μέσω της πλατφόρμας gov.gr με τους κωδικούς taxisnet και τον ΑΜΚΑ τους.
Ανήλικοι κάτω των 18 ετών εκδίδουν βεβαίωση με τους κωδικούς taxisnet των γονέων τους.

Εξαιρέσεις για αποστολή αποτελεσμάτων μέσω e-mail (για ανεμβολίαστους):

· μετανάστες
· κρατούμενοι
· δομές ασυνόδευτων ανηλίκων
· δομές – ορφανοτροφεία”

**Για οποιοδήποτε πρόβλημα οι μαθητές στέλνουν mail στο covid19@eody.gov.gr για να λάβουν το αποτέλεσμα (αν έχουν κάνει το τεστ σε σημεία του ΕΟΔΥ).

Ο ηλεκτρονικός τύπος γράφει για την συμμετοχή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας στο διαγωνισμό μαθητικής επιχειρηματικότητας

Ευχαριστούμε τα portals που υποστήριξαν την υποψηφιότητα του σχολείου μας στον διαγωνισμό μαθητικής επιχειρηματικότητας :