

Τμήματα του σχολείου μας, την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022, επισκέφθηκαν το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) στο πλαίσιo του πολιτιστικού προγράμματος “Το δάσος clay” με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών κας Κατερίνας Σταματελάτου και κας Άντζελας Δημοπούλου.
Κατά την διάρκεια της επίσκεψης αυτής οι μαθητές έφτιαξαν ζωάκια και μάσκες από πηλό.
Ευχαριστίες τέλος οφείλουμε στην κα Πηνελόπη Θεολόγη-Γούτη και κα Νικούλα Κούγια που είναι υπεύθυνες του μουσείου για την βοήθεια που μας προσέφεραν κατά την διάρκεια της επίσκεψης μας.








