Επίσκεψη στο ΜΕΤ με το πρόγραμμα “Το δάσος clay”

Τμήματα του σχολείου μας, την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022, επισκέφθηκαν το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) στο πλαίσιo του πολιτιστικού προγράμματος “Το δάσος clay” με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών κας Κατερίνας Σταματελάτου και κας Άντζελας Δημοπούλου.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης αυτής οι μαθητές έφτιαξαν ζωάκια και μάσκες από πηλό.

Ευχαριστίες τέλος οφείλουμε στην κα Πηνελόπη Θεολόγη-Γούτη και κα Νικούλα Κούγια που είναι υπεύθυνες του μουσείου για την βοήθεια που μας προσέφεραν κατά την διάρκεια της επίσκεψης μας.

Φυτεύουμε πατάτες…

Σήμερα οι εκπαιδευτικοί του γεωπονικού τομέα μαζί με τους μαθητές, αποφάσισαν να φυτέψουν πατάτες σε μία περιοχή που είχε ήδη φρεζαρισθεί.

Με τις οδηγίες της κας Κατερίνας Σταματελάτου ανοίχθηκαν αυλάκια και τοποθετήθηκαν οι σπόροι της πατάτας σε απόσταση 10 πόντων μεταξύ τους. Στην συνέχεια προστέθηκε οργανικό λίπασμα από πριονίδια, φύκη και κομπόστ από ροκανίδια, που όπως είπε ο κος Περικλής Παπαδόπουλος που τα προμήθευσε, υπέστησαν επεξεργασία για τρία τουλάχιστον χρόνια.
Στο τέλος όλα αυτά σκεπάσθηκαν πλήρως, με χώμα χρησιμοποιώντας τσάπες.

Στην προσπάθεια αυτή συμμετείχαν τα τμήματα Α1, Α2 και Α5 με τους εκπαιδευτικούς τους.

Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσουμε τον κ Γιώργο Στρατίκη, για την προσφορά του πατατόσπορου που χρησιμοποιήθηκε.