

Σήμερα 22/03/2022 το σχολείο μας επισκέφθηκε μια ομάδα μαθητών/τριών του τομέα Υγείας και Πρόνοιας (ειδικότητα βοηθού νοσηλευτή) του 3ου ΕΠΑΛ, με συνοδό την εκπαιδευτικό κα Τασούλα, τηρώντας όλους τους κανόνες προστασίας από τον κορωνοϊό.
Ξεναγήθηκαν από εκπαιδευτικό στις εγκαταστάσεις μας και γνώρισαν κάποιους μαθητές. Αποχώρησαν τις μεσημβρινές ώρες, ελπίζουμε, με καλές εντυπώσεις .
