Επίσκεψη του 3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ στο σχολείο μας

Σήμερα 22/03/2022 το σχολείο μας επισκέφθηκε μια ομάδα μαθητών/τριών του τομέα Υγείας και Πρόνοιας (ειδικότητα βοηθού νοσηλευτή) του 3ου ΕΠΑΛ, με συνοδό την εκπαιδευτικό κα Τασούλα, τηρώντας όλους τους κανόνες προστασίας από τον κορωνοϊό.

Ξεναγήθηκαν από εκπαιδευτικό στις εγκαταστάσεις μας και γνώρισαν κάποιους μαθητές. Αποχώρησαν τις μεσημβρινές ώρες, ελπίζουμε, με καλές εντυπώσεις .

Ενημέρωση για τη γιορτή προς τιμή της 25 Μαρτίου 1821

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας θα γιορτάσουμε την Πέμπτη 24-3-2022 τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την επέτειο της Εθνεγερσίας της 25 Μαρτίου 1821. Οι μαθητές θα έρθουν κανονικά 08:30 και θα αποχωρήσουν περίπου 10:30 π.μ.

Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά.