Μπισκότα βρώμης 


“Πλάθω μπισκοτάκια με τα δυο χεράκια
ο φούρνος θα τα ψήσει
 το σχολείο θα μυρίσει” 
Σήμερα με τους μαθητές του τμήματος Α7 φτιάξαμε μπισκότα με σταγόνες μαύρης σοκολάτας… τα ψήσαμε και δεν έμεινε ούτε ψιχουλάκι!!!!! “

H εκπαιδευτικός    
Σοφία Χρυσοχοΐδου