“Πλάθω μπισκοτάκια με τα δυο χεράκια
ο φούρνος θα τα ψήσει
το σχολείο θα μυρίσει”
Σήμερα με τους μαθητές του τμήματος Α7 φτιάξαμε μπισκότα με σταγόνες μαύρης σοκολάτας… τα ψήσαμε και δεν έμεινε ούτε ψιχουλάκι!!!!! “
H εκπαιδευτικός
Σοφία Χρυσοχοΐδου



