Την Παρασκευή 28η Οκτωβρίου, ανήμερα της Εθνικής Επετείου, οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Αχαΐας έλαβαν μέρος στη μαθητική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην οδό Αγίου Ανδρέου.
Όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί και μαθητές, συνεχιστές της αναλλοίωτης Ελληνικής παράδοσης, που διαφυλάττουν για τους ίδιους και για τις επόμενες γενιές τα ιδανικά της φυλής μας, παρέλασαν με καμάρι, ενθουσιασμό και πατριωτικό παλμό!
Το πλήθος που παρακολουθούσε, διέκρινε την απαράμιλλη παρουσία τους και χειροκρότησε κατασυγκινημένο!
Την επιμέλεια της παρέλασης είχαν οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής του σχολείου μας.























