Στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας , οι λογοθεραπεύτριες Γκαραβέλη Ειρήνη και Κανελλοπούλου Ευαγγελία σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό του εργαστηρίου αυτόνομης διαβίωσης Χαρίτο Ευάγγελο και μαθητές των τμημάτων Β3 και Α2, έμπαιναν στην κουζίνα και μαγείρευαν σε εβδομαδιαία βάση, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του εργαστηρίου. Τα υλικά και κάθε βήμα της διαδικασίας της μαγειρικής φωτογραφίζονταν, προκειμένου στη συνέχεια οι μαθητές να εξασκηθούν περαιτέρω κατά τη διάρκεια της λογοθεραπείας. Οι στόχοι του προγράμματος ήταν: η υποστήριξη της αυτόνομης διαβίωσης των μαθητών μέσω της ενίσχυσης του λεξιλογίου, της βελτίωσης της εκφραστικής ικανότητας , της αντίληψης της χρονικής αλληλουχίας και της οργάνωσης του αφηγηματικού λόγου. Η διάρκεια του προγράμματος ήταν 4 μήνες. Το υλικό που δημιουργήθηκε (πλαστικοποιημένες κάρτες), κατά την υλοποίηση του προγράμματος, αξιοποιείται από το τμήμα της Λογοθεραπείας και σε άλλους μαθητές του σχολείου μας.

Γκαραβέλη Ειρήνη, ΠΕ21

Κανελλοπούλου Ευαγγελία, ΠΕ21

Χαρίτος Ευάγγελος, ΠΕ80