Συγκομιδή χειμερινών λαχανικών

Ο τομέας γεωπονίας είναι ένα βιωματικό εργαστήριο, χαρίζοντας εμπειρίες και ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών μας. Είναι ένας χώρος όπου οι μαθητές μαθαίνουν να έρχονται πιο κοντά στη φύση, μαθαίνουν για τη ζωή των φυτών, την φροντίδα τους και τέλος απολαμβάνουν τη χαρά της δημιουργίας και της συγκομιδής των καρπών τους. Σήμερα έγινε η πρώτη συγκομιδή χειμερινών λαχανικών, που μοιράστηκε στο Α3 τμήμα και έπεται η συγκομιδή των υπολοίπων φυτών ώστε να δοθούν στα υπόλοιπα τμήματα. Παράλληλα φυτεύτηκαν εκ νέου σπορόφυτα χειμερινών λαχανικών, αρωματικών φυτών και πατάτας. Ευχαριστούμε θερμά το Γεωπονικό Κέντρο Δυτικής Αχαΐας για την ευγενική χορηγία του σε σπορόφυτα λαχανικά και αρωματικά φυτά, απαραίτητα στην ομαλή λειτουργία του εργαστηρίου και στην εκπαίδευση των μαθητών. Η φροντίδα και όλες οι καλλιεργητικές εργασίες έγιναν με την καθοδήγηση και επίβλεψη των συναδέλφων, Καταφιώτη Μ., Σλημιστινού Ο. Σταματελάτου Κ. και Φωτερή Ν., οι οποίοι αξιοποίησαν όλες τις δυνατότητες των μαθητών για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

.Συντάκτης: Σταματελάτου Κατερίνα

Ευχαριστήρια επιστολή προς την κα Λαγού Κωνσταντίνα

Ευχαριστούμε θερμά την γεωπόνο Λαγού Κωνσταντίνα, ιδιοκτήτρια του Γεωπονικού Κέντρου Δυτικής Αχαΐας , για την ευγενική της χορηγία με ποικιλία σπορόφυτων των φθινοπωρινών λαχανικών ,αρωματικών φυτών και άλλων αναλώσιμων υλικών, που είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα γεωπονίας του σχολείου μας.

Ο Διευθυντής

Ψαρράς Σπυρίδων

Μάθημα Ρομποτικής.

Οι μαθητές του τμήματος Α2, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν την λειτουργία ενός φανοστάτη ! Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.

Κέικ γεμιστό

Σήμερα 14 Ιανουαρίου στο πλαίσιο του εργαστηρίου Αυτόνομης Διαβίωσης με τους μαθητές του τμήματος Α1, φτιάξαμε κέικ γεμιστό με μαρμελάδα βερίκοκο.
Αρχικά οι μαθητές έγραψαν και έμαθαν τη συνταγή,ζύγισαν με προσοχή τα υλικά και παρασκεύασαν με επιτυχία το κέικ.Το αποτέλεσμα πραγματικά ήταν πεντανόστιμο. Επειδή όμως η χαρά όταν μοιράζεται γίνεται μεγαλύτερη, οι μαθητές κάλεσαν φίλους τους από άλλα τμήματα και απήλαυσαν όλοι μαζί τη στιγμή.
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του τομέα ζωικής παραγωγής του σχολείου μας για τα ολόφρεσκα αυγουλάκια που μας προσφέρουν καθημερινά και μπορούμε να παρασκευάζουμε τις συνταγές μας.  

Συντάκτης: Χρυσοχοΐδου Σοφία 

Χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Με μεγάλη επιτυχία και απόλυτη χαρά πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και προσκεκλημένοι κατέκλυσαν το σχολείο με γέλια και χαμόγελα δημιουργώντας μια ζεστή γιορτινή ατμόσφαιρα . Έλαβαν χώρα θεατρικά δρώμενα αλλά και ανταλλαγή δώρων και ευχών ! Ευχαριστούμε θερμά το Κ.Δ.Α.Π ΜΕΑ «Χρώματα Ζωής» που μας τίμησε με την παρουσία του!

Συντάκτης : Τασάκου Σταυρούλα

ERASMUS+   “Let’s Get Empowered”

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ (δράση KA122), υλοποιώντας το εγκεκριμένο project“Let’s Get Empowered!”. Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση/ενημέρωση, κατά την οποία το  προσωπικό της σχολικής μονάδας ενημερώθηκε για τη φιλοσοφία του Erasmus+, τους στόχους του συγκεκριμένου έργου, καθώς και τη διαδικασία υλοποίησής του, από μέλη της παιδαγωγική ομάδα Erasmus+. Στο πλαίσιο του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν δύο κινητικότητες, στη Βαρκελώνη και στο Δουβλίνο, όπου Εκπαιδευτικοί καθώς και ΕΕΠ του σχολείου μας  θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικά σεμινάρια (training courses). Με αυτές τις δράσεις, το σχολείο μας επιδιώκει να  ενισχύσει την εκπαιδευτική του προσέγγιση, ενσωματώνοντας καινοτόμες πρακτικές και διευρύνοντας τους ορίζοντες τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές μας.

Η παιδαγωγική ομάδα Erasmus+ θα σας κρατά ενήμερους για όλες τις δράσεις και εξελίξεις του έργου “Let’s Get Empowered!”.

Γεύσεις Χριστουγέννων από τους μαθητές μας

Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και δημιουργική διάθεση, οι μαθητές μας παρασκεύασαν παραδοσιακά μελομακάρονα και μαρμελάδα κυδώνι, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Αυτόνομης Διαβίωσης. Μέσα από τη διαδικασία αυτή είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας, να αναπτύξουν πρακτικές ικανότητες προετοιμασίας της ζύμης, ζυγίσματος και ανάμειξης των υλικών, καθώς και συσκευασίας σε όμορφα σακουλάκια και βαζάκια, έτοιμα να μοιραστούν στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.

Ευχαριστούμε τον συνάδελφο Δεμίρη Κ. που μας προσέφερε τα φρέσκα κυδώνια.

Συντάκτης : Τριανταφύλλου Μαρίνα

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Τίποτα δεν πάει χαμένο “

Στο πλαίσιο δράσεων για την ευαισθητοποίηση των μαθητών για λιγότερα απορρίμματα, οι μαθητές των Τμημάτων Α3 και Β10 με την εποπτεία των εκπαιδευτικών τους συνέλεξαν καπάκια από γυάλινα βάζα, τα οποία χρωμάτισαν και τους έδωσαν “ζωή “ σαν χριστουγεννιάτικα στολίδια, μοιράζοντας τα  στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας. Με το τρόπο αυτό, οι μαθητές γνώρισαν την αξία της επαναχρησιμοποίησης των υλικών με βιωματικό τρόπο. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος “τίποτα δεν πάει χαμένο “ που συντονίζουν και υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί: Σταματελάτου Αικατερίνη, Καταφιώτη Ματίνα και Μπελεσιώτη Σοφία.

Συντάκτης: Σταματελάτου Αικατερίνη