«Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του περιβαλλοντικού προγράμματος “Τίποτα δεν πετώ, ανακυκλώνω και δημιουργώ” οι μαθητές των τμημάτων Α1, Α2, Β3 και Α5, φτιάξανε για την πρώτη μέρα της άνοιξης τις μελισσούλες από ανακυκλωμένο χαρτί, ανακυκλωμένο πλαστικό και σακουλάκια. Με την προσπάθεια οι κατασκευές να μην είναι δαπανηρές- επιβαρυντικές για το περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα να έχουν και ένα αισθητικό υπόβαθρο, συνδυάσαμε ανακύκλωση και αισθητική με τη θεματική της άνοιξης και δημιουργήσαμε τις χαριτωμένες μέλισσες με τις κηρήθρες τους συμβάλλοντας στην αειφορία.
Το πρόγραμμα υλοποιείται από τις εκπαιδευτικούς Σταματελάτου Αικατερίνη, Δημοπούλου Άντζελα και Μπογόρδου Ξανθή.»
Δημοπούλου Άντζελα
ΠΕ08 καλλιτεχνικών



