«Στο πλαίσιο των δράσεων του Εργ. Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος οι μαθητές του τμήματος Α3 μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων έμαθαν για τα εσπεριδοειδή, την σημασία τους στην διατροφή και στην υγεία μας και τις καλλιεργητικές τους φροντίδες.
Αναγνώρισαν και δοκίμασαν τα πιο σημαντικά εσπεριδοειδή και συμμετείχαν ενεργά σε όλες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές κατασκεύασαν κολλάζ που αναρτήθηκε στην τάξη τους, έστειψαν μόνοι τους πορτοκάλια, ήπιαν φυσικό χυμό πορτοκάλι, έφαγαν μανταρίνια, απολαμβάνοντας έτσι ένα υγιεινό σνακ.
Την δράση συντόνισε και υλοποίησε η εκπαιδευτικός Σταματελάτου Αικατερίνη με την βοήθεια του ΕΒΠ Χριστοδουλοπούλου Βικτωρίας.»
Σταματελάτου Αικατερίνη (ΠΕ 88.02)





