Όπως γράφει το CNN.gr στην θέση https://www.cnn.gr/ellada/story/301450/protokollo-synergasias-topiki-aytodioikisi-kai-ypoyrgeio-ergasias-stirizoyn-ta-atoma-me-anapiria ένα Πρωτόκολλο συνεργασίας υπέγραψαν η ΚΕΔΕ, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και η Εθνική Συνομοσπονδία των Ατόμων με Αναπηρία.
