O Χρήστος και η Ανδριάνα στο θεματικό πάρκο της Παύλιανης

Το τελικό προϊόν μετά το μοντάζ

Ο Χρήστος του Α1 αποφάσισε να μπει μαζί με την συμμαθήτριά του, σ’ ένα θεματικό πάρκο της Φθιώτιδας, έστω και ψηφιακά.

Χρησιμοποίησε έτσι μια εφαρμογή επεξεργασίας εικόνας για να κάνει τις αντιγραφές του εαυτού του και της Ανδριάνας από φωτογραφίες που οι ίδιοι τράβηξαν έξω από το σχολείο.

Το αποτέλεσμα όπως μπορούμε να δούμε είναι εντυπωσιακό.

Οι στόχοι που αναδείχθηκαν μεταξύ των άλλων μ’ αυτή την προσπάθεια, είναι η αξία της μη κλοπής πνευματικού δημιουργήματος, η καλή πρακτική της αναφοράς στον δημιουργό αλλά και η ευκολία με την οποία μπορεί κάποιος να εξαπατηθεί .

Στην παρακάτω εικόνα φαίνονται οι φωτογραφίες που συνδυάσθηκαν για την δημιουργία του τελικού προϊόντος.

Η προσπάθεια αυτή έγινε με την επίβλεψη του εκπαιδευτικού κου Τσορμπατζόγλου Γιώργου που τράβηξε και μία από τις φωτογραφίες.
Οι υπόλοιπες φωτογραφίες στην αυλή του σχολείου τραβήχτηκαν από τους μαθητές Χρήστο και Ανδριάνα.