Επίσκεψη στο «Σπίτι του Νερού»

Την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου, μαθητές του σχολείου μας  επισκέφτηκαν το «Σπίτι του Νερού», το Κέντρο Πληροφόρησης για την εξοικονόμηση του νερού, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου eTwinning Natures Storytellers και του περιβαλλοντικού προγράμματος Τίποτα δεν πάει χαμένο.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σωστή χρήση του νερού και συμμετείχαν σε διαδραστικές δραστηριότητες, όπως το επιδαπέδιο παιχνίδι «Φιδάκι». Μέσα από το παιχνίδι, όχι μόνο διασκέδασαν, αλλά και έμαθαν πώς να διαχειρίζονται το νερό πιο αποτελεσματικά στην καθημερινότητά τους, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις μέσα από την εμπειρία.

Στη συνέχεια σε ένα όμορφο και φιλόξενο περιβάλλον, οι μαθητές παρήγγειλαν το ρόφημά τους και είχαν την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις για όσα έμαθαν και να ενισχύσουν τις μεταξύ τους σχέσεις.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί έργου eTwinning: Γερούκη Αγγελική, Θανέλλα Μαρία, Τριανταφύλλου Μαρίνα, Χαρίτος Ευάγγελος

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Περιβαλλοντικού Προγράμματος: Σταματελάτου Αικατερίνη 

Στην εκπαιδευτική επίσκεψη συνόδευσαν επίσης η νοσηλεύτρια Κάντζαρη Αντριάννα και η Πέττα Αγγελική, ΕΒΠ του σχολείου μας.

Συντάκτης : Γερούκη Αγγελική

Κοπή βασιλόπιτας.

Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας στο σχολείο μας, μια όμορφη παράδοση που μας φέρνει όλους πιο κοντά. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και φυσικά οι μαθητές μας, γεμίζοντας τον χώρο με ζεστασιά και χαμόγελα. Η βασιλόπιτα κόπηκε με ευχές για μια δημιουργική και γεμάτη επιτυχίες χρονιά. Η τυχερή που βρήκε το φλουρί ήταν η Εργοθεραπεύτρια του σχολείου μας, η οποία κέρδισε και το δώρο! Θερμές ευχαριστίες στο εργαστήριο της Αυτόνομης Διαβίωσης, για την παρασκευή της βασιλόπιτας. Ας είναι το 2025 μια χρονιά γεμάτη νέες εμπειρίες, επιτυχίες και όνειρα που γίνονται πραγματικότητα!

Συντάκτης : Αλεξάνδρα Αλεξοπούλου

eTwinning: Nature’s Storytellers

Χριστουγεννιάτικες & Πρωτοχρονιάτικες Παραδόσεις

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου eTwinning “Nature’s Storytellers”, οι μαθητές του σχολείου μας, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, συνεργάστηκαν με μαθητές από τα σχολεία-εταίρους σε Πορτογαλία και Τουρκία για να δημιουργήσουν ένα βίντεο, όπου μοιράζονται μερικές από τις χριστουγεννιάτικες και πρωτοχρονιάτικες παραδόσεις τους.

Μέσα από αυτή τη συνεργατική δράση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να παρουσιάσουν τα έθιμα των γιορτών, να γνωρίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς και να γιορτάσουν τη δύναμη της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και δημιουργικότητας.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Γερούκη Αγγελική, Θανέλλα Μαρία,Τριανταφύλλου Μαρίνα, Χαρίτος Ευάγγελος

Η βασιλόπιτα του σχολείου μας!

Με χαμόγελα και διάθεση για δημιουργία, οι μαθητές μας παρασκεύασαν

τη δική τους βασιλόπιτα, συμμετέχοντας σε όλα τα στάδια της

διαδικασίας. Από τη ζύγιση των υλικών και την ανάμειξη μέχρι το ψήσιμο

και τη διακόσμηση, οι μαθητές εργάστηκαν με ενθουσιασμό

αναπτύσσοντας δεξιότητες μαγειρικής, συνεργασίας και αυτονομίας.

Συντάκτης :Τριανταφύλλου Μαρίνα.

Eξωραισμός προαυλίου από τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας

Οι μαθητές του εργαστηρίου Γεωπονίας με την επίβλεψη και τις οδηγίες του εκπαιδευτικού Φωτερή Νίκου, έκοψαν τα χορτάρια στον χώρο του λαχανόκηπου και του προαυλίου, χρησιμοποιώντας χλοοκοπτικό μηχάνημα. Έτσι, οι μαθητές εκπαιδεύτηκαν με  βιωματικό τρόπο στην μηχανική ζιχανιοκτονία.

.Συντάκτης:   Σταματελάτου Κατερίνα

Συγκομιδή χειμερινών λαχανικών

Ο τομέας γεωπονίας είναι ένα βιωματικό εργαστήριο, χαρίζοντας εμπειρίες και ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών μας. Είναι ένας χώρος όπου οι μαθητές μαθαίνουν να έρχονται πιο κοντά στη φύση, μαθαίνουν για τη ζωή των φυτών, την φροντίδα τους και τέλος απολαμβάνουν τη χαρά της δημιουργίας και της συγκομιδής των καρπών τους. Σήμερα έγινε η πρώτη συγκομιδή χειμερινών λαχανικών, που μοιράστηκε στο Α3 τμήμα και έπεται η συγκομιδή των υπολοίπων φυτών ώστε να δοθούν στα υπόλοιπα τμήματα. Παράλληλα φυτεύτηκαν εκ νέου σπορόφυτα χειμερινών λαχανικών, αρωματικών φυτών και πατάτας. Ευχαριστούμε θερμά το Γεωπονικό Κέντρο Δυτικής Αχαΐας για την ευγενική χορηγία του σε σπορόφυτα λαχανικά και αρωματικά φυτά, απαραίτητα στην ομαλή λειτουργία του εργαστηρίου και στην εκπαίδευση των μαθητών. Η φροντίδα και όλες οι καλλιεργητικές εργασίες έγιναν με την καθοδήγηση και επίβλεψη των συναδέλφων, Καταφιώτη Μ., Σλημιστινού Ο. Σταματελάτου Κ. και Φωτερή Ν., οι οποίοι αξιοποίησαν όλες τις δυνατότητες των μαθητών για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

.Συντάκτης: Σταματελάτου Κατερίνα

Ευχαριστήρια επιστολή προς την κα Λαγού Κωνσταντίνα

Ευχαριστούμε θερμά την γεωπόνο Λαγού Κωνσταντίνα, ιδιοκτήτρια του Γεωπονικού Κέντρου Δυτικής Αχαΐας , για την ευγενική της χορηγία με ποικιλία σπορόφυτων των φθινοπωρινών λαχανικών ,αρωματικών φυτών και άλλων αναλώσιμων υλικών, που είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα γεωπονίας του σχολείου μας.

Ο Διευθυντής

Ψαρράς Σπυρίδων

Μάθημα Ρομποτικής.

Οι μαθητές του τμήματος Α2, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν την λειτουργία ενός φανοστάτη ! Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.