Την Πέμπτη 22 Μαΐου ομάδα μαθητών από το σχολείο μας επισκέφτηκαν το θέατρο Επίκεντρο, για να παρακολουθήσουν την παράσταση ” Το παραμυθοδάσος του Αισώπου”. Η υπόθεση του έργου ξεκινάει όταν ο θεός Ερμής, ο αγγελιοφόρος των θεών, κατεβαίνει στη γη για να βρει τη χαμένη έμπνευση του Αισώπου. Η λύση δίνεται όταν η πριγκίπισσα Περσεφόνη τριγυρνάει στο μαγικό δασος αφήνοντας τη φύση να της δώσει μαθήματα ζωής και φτάνοντας στη καλύβα του Αισώπου του χαρίζει την έμπνευση. Η παρακολούθηση των θεατρικών παραστάσεων προσφέρει πολλά οφέλη για τους μαθητες, όπως π.χ. 1) βελτιώνει την συγκέντρωση, 2) διεγείρει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα, 3) συμβάλλει στην κοιν. ανάπτυξη και ενίσχυση των παιδαγωγικών σχέσεων, κ.ά.
Συντονίστρια της διδακτικής επίσκεψης Ευαγγελια Κανελλοπούλου, ΠΕ 21
Συνοδοί: Μπελεσιώτη Σοφία ΠΕ 02, Δημογλίδου Μαρία 02, Μπορονικολού Βιλελμινή ΠΕ 30, Κυριαζη Αιμιλια ΠΕ 23, Παπαδοπούλου Ειρήνη ΠΕ 30, Αντριάνα Κάντζαρη ΠΕ25 , Φωλιά Αλεξάνδρα ΕΒΠ, Καριποπούλου Νικολέτα ΕΒΠ,
Συντάκτης: Κανελλοπούλου Ευαγγελία























