Θεατρική παράσταση .

Την Πέμπτη 22 Μαΐου ομάδα μαθητών από το σχολείο μας επισκέφτηκαν το θέατρο Επίκεντρο, για να παρακολουθήσουν την παράσταση ” Το παραμυθοδάσος του Αισώπου”. Η υπόθεση του έργου ξεκινάει όταν ο θεός Ερμής, ο αγγελιοφόρος των θεών, κατεβαίνει στη γη για να βρει τη χαμένη έμπνευση του Αισώπου. Η λύση δίνεται όταν η πριγκίπισσα Περσεφόνη τριγυρνάει στο μαγικό δασος αφήνοντας τη φύση να της δώσει μαθήματα ζωής και φτάνοντας στη καλύβα του Αισώπου του χαρίζει την έμπνευση. Η παρακολούθηση των θεατρικών παραστάσεων προσφέρει πολλά οφέλη για τους μαθητες, όπως π.χ. 1) βελτιώνει την συγκέντρωση, 2) διεγείρει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα, 3) συμβάλλει στην κοιν. ανάπτυξη και ενίσχυση των παιδαγωγικών σχέσεων, κ.ά.
Συντονίστρια της διδακτικής επίσκεψης Ευαγγελια Κανελλοπούλου, ΠΕ 21

Συνοδοί: Μπελεσιώτη Σοφία ΠΕ 02, Δημογλίδου Μαρία 02, Μπορονικολού Βιλελμινή ΠΕ 30, Κυριαζη Αιμιλια ΠΕ 23, Παπαδοπούλου Ειρήνη ΠΕ 30, Αντριάνα Κάντζαρη ΠΕ25 , Φωλιά Αλεξάνδρα ΕΒΠ, Καριποπούλου Νικολέτα ΕΒΠ,

Συντάκτης: Κανελλοπούλου Ευαγγελία

  Ενδοσχολική ενημέρωση από την υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας

Την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση με προσκεκλημένη εισηγήτρια την κ. Ιωάννα Παπαϊωάννου, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Το θέμα της επιμόρφωσης επικεντρώθηκε στην έννοια της Αειφορίας, στον ρόλο του σχολείου ως φορέα προώθησης βιώσιμων πρακτικών, καθώς και στις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την πιστοποίηση του σχολείου μας ως “Αειφόρου Σχολείου”.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η κ. Παπαϊωάννου ανέδειξε τη σημασία του αειφόρου σχολείου ως μιας κοινότητας μάθησης που στηρίζεται στην ενεργό συμμετοχή όλων των μελών της – μαθητών, εκπαιδευτικών, διοίκησης, γονέων και της τοπικής κοινωνίας. Ένα τέτοιο σχολείο ενσωματώνει αξίες όπως η δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, η προστασία του περιβάλλοντος και η πολιτιστική ανάπτυξη στην καθημερινή σχολική ζωή. Μέσα από τη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα, καλλιεργούνται η υπευθυνότητα, η δημιουργικότητα και η ενεργός πολιτειότητα των μαθητών.

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και τη συνολική ενίσχυση της σχολικής κοινότητας. Ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες, το σχολείο μας συνεχίζει να λειτουργεί ως δυναμική κοινότητα μάθησης, σχεδιάζοντας ανάλογες επιμορφωτικές δράσεις και για την επόμενη σχολική χρονιά.

    Συντάκτης:   Σταματελάτου Κατερίνα

Σχολική Εκδρομή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αχαΐας στο Κλειστό Γυμναστήριο του Πανεπιστημίου Πατρών

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν σήμερα οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αχαΐας κατά την σχολική εκδρομή τους στο Κλειστό Γυμναστήριο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Σε έναν άνετο και ασφαλή χώρο, τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε κινητικές δραστηριότητες και παιχνίδια, υπό την καθοδήγηση των καθηγητών φυσικής αγωγής και τη στήριξη των συνοδών τους. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη ενέργεια, συνεργασία και χαμόγελα, καθώς όλοι οι μαθητές δοκίμασαν τις δυνάμεις τους μέσα από ομαδικά παιχνίδια, ασκήσεις ισορροπίας και δεξιότητας.

Η επίσκεψη αυτή δεν ήταν απλώς μια εκδρομή, αλλά μια ευκαιρία για κοινωνικοποίηση, άσκηση και ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών, σε ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την ένταξη και τη συμμετοχή όλων.

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αχαΐας συνεχίζει να οργανώνει δράσεις που προάγουν την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, φροντίζοντας να τους προσφέρει εμπειρίες γεμάτες μάθηση και χαρά.

Συντάκτης : Τασάκου Σταυρούλα

eTwinning «Nature’s Storytellers» -Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Οικολογικό Πάρκο Έλους Αγυιάς 

Στο πλαίσιο δράσεων του ευρωπαϊκού έργου eTwinning «Natures Storytellers»,την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επισκέφτηκαν το Οικολογικό Πάρκο Έλους Αγυιάς. Εκεί τους υποδέχτηκε η υπεύθυνη περιβαλλοντολόγος Μυρσίνη Ζούρου, η οποία, στην έναρξη της ξενάγησης, μίλησε στους μαθητές για τη βιοποικιλότητα του έλους και τη σημασία της διατήρησής της, παρουσιάζοντας παράλληλα φωτογραφίες με σπάνια είδη ζώων και φυτών που απαντώνται στο οικοσύστημα της περιοχής. Στη συνέχεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά ορισμένα από αυτά, βιώνοντας μια εμπειρία που ενίσχυσε τη σύνδεσή τους με το φυσικό περιβάλλον και την ανάγκη για την προστασία του.

Ακολούθως, η ομάδα μετέβη στο Αναψυκτήριο της Πλαζ Πάτρας, όπου οι μαθητές, σε ένα ευχάριστο περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα, απόλαυσαν το πρωινό τους, ξεκουράστηκαν και μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη. Ευχαριστούμε θερμά το Αναψυκτήριο της Πλαζ για την ευγενική του προσφορά, καθώς παρείχε δωρεάν αναψυκτικά σε όλους τους μαθητές.

Συνοδοί της εκδρομής ήταν οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του έργου eTwinning: Γερούκη Αγγελική (ΠΕ08), Θανέλλα Μαρία (ΠΕ11), Τριανταφύλλου Μαρίνα (ΠΕ80) και Χαρίτος Ευάγγελος (ΠΕ80).

Για την υποστήριξη των μαθητών συμμετείχαν επίσης η νοσηλεύτρια Κάντζαρη Ανδριάνα και η Χριστοδουλοπούλου Βικτωρία Ε.Β.Π.

Συντάκτης: Γερούκη Αγγελική

Το εργαστήριο Γεωπονίας γιορτάζει την γιορτή της Μητέρας

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το εργαστήριο Γεωπονίας τιμά τις μητέρες των μαθητών μας, παρασκευάζοντας γλαστράκια με παχύφυτα και ευχετήρια κάρτα φτιαγμένη με πολλή αγάπη. Την δράση ανέλαβαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί: Καταφιώτη Ματίνα, Σταματελάτου Κατερίνα και Σταυριανάκη Παυλίνα με τους μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Α1, Α 2, Α3 και Β 3. Τα γλαστράκια μοιράστηκαν σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας.

Συντάκτης: Σταματελάτου Κατερίνα

Παρασκευή 2 Μαΐου – Πρωτομαγιά στο Εργαστήρι Γεωπονίας και Ζωικής ΠαραγωγήςΤο εργαστήρι μας τίμησε την ημέρα της Πρωτομαγιάς μαζί με τους μαθητές, μέσα από μια όμορφη και δημιουργική δραστηριότητα 💐

▶️ Συζητήσαμε για τη σημασία και την ιστορική αξία της ημέρας.
✅ Συλλέξαμε διάφορα φυτά και λουλούδια από την αυλή του σχολείου.
➡️ Στο τέλος, φτιάξαμε όλοι μαζί το μαγιάτικο στεφάνι, το οποίο παραδόθηκε για να στολίσει το γραφείο της Διεύθυνσης!!! 🌸🏵️🪻

Συντάκτης : Ευανθία Φικάρδου