Με χαμόγελα και συγκίνηση ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025, με την καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολείου μας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν γονείς των μαθητών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το έργο και τις δράσεις που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ «Let’s Get Empowered!» από τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Erasmus+, κ. Γερούκη Αγγελική και κ. Πανταζή Λάζαρο. Oι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για τους στόχους, τις εμπειρίες και τα οφέλη που προσέφερε το πρόγραμμα στους μαθητές και το σχολείο.
Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν τα ευρωπαϊκά έργα eTwinning, καθώς και τα εκπαιδευτικά προγράμματα Πολιτιστικών Θεμάτων, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Σταδιοδρομίας, μέσα από ένα βίντεο που προβλήθηκε και ανέδειξε τις σημαντικότερες δράσεις των μαθητών που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων αυτών.
Η γιορτή συνεχίστηκε με διαδραστικά παιχνίδια και αθλητικές δραστηριότητες, οργανωμένες από τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής κ. Θανέλλα Μαρία, κ. Παπαλεξοπούλου Λίνα και τον υποδιευθυντή κ. Κοτοπούλη Παναγιώτη, γεμίζοντας την αυλή με κέφι και ενθουσιασμό.
Ακολούθησαν κεράσματα από το Εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης, ενώ στους μαθητές μοιράστηκαν αναμνηστικά, ως ενθύμια μιας χρονιάς γεμάτης εμπειρίες, μάθηση και δημιουργία.
Την ευθύνη για την επιμέλεια και οργάνωση της γιορτής την είχε ο κ.Λάζαρος Πανταζής ΠΕ28.
Θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης. Ευχόμαστε σε όλους καλό καλοκαίρι!
Συντάκτης: Πανταζής Λαζαρος




















