Εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης

Σήμερα στο εργαστήριο της Αυτόνομης Διαβίωσης μύρισε Άνοιξη….οι μαθητές μας γεύτηκαν λαχταριστές κόκκινες φράουλες και λουκουμάδες με μέλι!
Ευχαριστούμε θερμά τον πατέρα του μαθητή μας Μ.Σ. κύριο Σταύρο για την ευγενική του χορηγία στο σχολείο μας!

Ευάγγελος Χαρίτος

Συγκομιδή χειμερινών λαχανικών.

Ξεκίνησε η συγκομιδή χειμερινών λαχανικών (μαρούλια, φρέσκα κρεμμυδάκια, σέλινο κ μαϊντανό) που καλλιέργησαν και φρόντισαν οι μαθητές του εργαστηρίου Γεωπονίας.

Πασχαλινός στολισμός

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΑΧΑΪΑΣ στόλισε με πολύχρωμες δημιουργίες τους χώρους του και είναι έτοιμο να υποδεχθεί το Πάσχα!!!

Επιμέλεια δράσης: Ιφιγένεια Αβραμοπούλου, ΠΕ08- Εικαστικός 

Ο μαγικός κόσμος της μέλισσας

Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Ο μαγικός κόσμος της μέλισσας” οι εκπαιδευτικοί Μπράτης Γεώργιος, Κολανγγέλου Ρόζα και Κοτοπούλης Παναγιώτης μαζί με τους μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, έφτιαξαν λουκουμάδες με μέλι και κανέλα. Δεν αντιστάθηκε κανείς στον πειρασμό να δοκιμάσει…!

Δραστηριότητα Ακουστικής Διάκρισης

Η λογοθεραπεύτρια Εύα Κανελλοπούλου, ΠΕ21 του σχολείου ανέπτυξε 2 δραστηριότητες ακουστικής διάκρισης για να βοηθήσει τους μαθητές στη βελτίωση της ακουστικής κατανόησης των ήχων. Έγινε χρήση της πλατφόρμας wordwall και χρησιμοποιήθηκαν εικόνες από το εικονολεξικό του ΙΕΠ Προσβάσιμο.

Ολοκληρώθηκε η 2η κινητικότητα του Ε.Ε.Ε.ΕΚ ΑΧΑΙΑΣ στη Φινλανδία

Μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Erasmus+ του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ) Αχαΐας, αποσκοπώντας στην περαιτέρω επαγγελματική ανάπτυξη και βελτίωση των διδακτικών πρακτικών του, παρακολούθησε Ευρωπαϊκό Επιμορφωτικό Πρόγραμμα (courses) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ στo Ελσίνικι της Φινλανδίας (31/3/24 έως 6/4/24). Πιο συγκεκριμένα, στόχος της κινητικότητας αυτής αποτέλεσε η παρακολούθηση και η ενεργός συμμετοχή στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα του οργανισμού Europass Teacher Academy με τίτλο: «Μάθηση έξω από την τάξη στη Φινλανδία».  Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν τη μάθηση εκτός τάξης με ουσιαστικό, διασκεδαστικό και ασφαλή τρόπο.  Διδάχτηκαν τις βασικές αρχές και τα οφέλη του εξωτερικού χώρου στη μάθηση, καθώς σύμφωνα με ερευνητικές μελέτες η μάθηση εκτός της σχολικής τάξης προσφέρει στους μαθητές μια πραγματική εμπειρία μάθησης, συναρπαστική και διαφορετική για τους μαθητές σε σύγκριση με τη συμβατική διδασκαλία! Η μάθηση έξω από την τάξη επίσης βελτιώνει τη συμμετοχή των μαθητών, ενισχύει τα κίνητρα και τον ενθουσιασμό και προάγει την περιέργεια, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη. Επιπλέον, προσφέρει οφέλη για την υγεία και την ευεξία: αυξάνει την αυτοπεποίθηση των μαθητών και την ανθεκτικότητα και προάγει, τις κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών, την αλληλεπίδραση στην ομάδα και τη σωστή συμπεριφορά στην τάξη.

Το προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθεί διάχυση των γνώσεων και των εμπειριών στο σύνολο διδασκόντων του σχολείου μας.

                                                                                                                          Ασημίνα Ρήγα