Κοπή βασιλόπιτας έτους 2023

Την τελευταία ώρα της Παρασκευής 13 Ιανουαρίου 2022, στο χώρο του σχολείου μας, έγινε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας έτους 2023 για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Το κλίμα ήταν γιορταστικό και ευχάριστο για όλους, και ιδιαίτερα για τους πιο τυχερούς που κέρδισαν και το φλουρί.

Συγκομιδή ελαιοκάρπου

«Την τρέχουσα εβδομάδα ξεκίνησε η συγκομιδή ελαιόκαρπου από τους μαθητές κ εκπαιδευτικούς του τομέα Γεωπονίας. Η συγκομιδή πραγματοποιείται με χτένια και ράβδισμα. Οι μαθητές αφού συλλέξουν τους καρπούς, θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτική επίσκεψη στο ελαιοτριβείο της οικογένειας Σπηλιωτόπουλου, που εδρεύει στην Χαλανδρίτσα, όπου θα ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις του ελαιοτριβείου και με βιωματικό τρόπο θα μάθουν για την επεξεργασία και την παραγωγή λαδιού.»

Σταματελάτου Κατερίνα

Παρασκευή βασιλόπιτας

Φωτογραφία: Καραβία Μ.

“Το εργαστήριο αυτόνομης διαβίωσης και φέτος παρασκεύασε μαζί με τους μαθητές παραδοσιακά τη πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα. Το φλουρί το κέρδισε η μαθήτρια Αναστασία”

Οι εκπαιδευτικοί του εργαστηρίου