Αντώνης Λόης ΠΕ78


Ένα Δημόσιο Σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία
Αντώνης Λόης ΠΕ78

Η εκδρομή που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Νοεμβρίου έδωσε στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας τη χαρά και τη δυνατότητα συμμετοχής σε πολλά παιχνίδια και δραστηριότητες. Παίξαμε βόλεϊ, μπάσκετ, γαϊτανάκι καθώς και μουσικά παιχνίδια που μας πλημμύρησαν με ενθουσιασμό και ομαδικό πνεύμα!



Κανελλοπούλου Ευαγγελία ΠΕ21
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Τρίτη 21-11-2023 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός του σχολείου μας στον Ιερό ναό Αγίου Χριστοφόρου. Οι μαθητές θα μεταφερθούν στον ναό με τα οχήματα μεταφοράς τους κανονικά ώρα 8:30 π.μ. Μετά τον εκκλησιασμό θα πάμε περίπατο στο γυμναστήριο του Πανεπιστημίου Πατρών. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν από εκεί 12:25 μ.μ.
Κοινωνική ιστορία :
Νούλα Κων/να ΠΕ30
Σήμερα 17/11/2023 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή του Πολυτεχνείου και έτσι τιμήσαμε με τη σειρά μας τους νέους που αγωνίστηκαν τότε για την ελευθερία μας σήμερα! Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν στη γιορτή, τους συναδέλφους στο εργαστήριο αυτόνομης διαβίωσης για τα ωραία κεράσματα που δόθηκαν στο τέλος της γιορτής !
Και του χρόνου με υγεία!
Υπεύθυνοι εκδήλωσης
Αχτύπη Κυριακή
Καραβία Μαρία
Κολανγγελου Ρόζα
Μελαχροινακη Ματίνα




Νούλα Κωνσταντίνα ΠΕ30
Σας καλούμε την Παρασκευή 17-11-2023 στο σχολείο μας που θα πραγματοποιηθεί γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Οι μαθητές το πρωί θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά με τα οχήματα μεταφοράς τους, η γιορτή θα ξεκινήσει 09:00 και θα διαρκέσει περίπου μία ώρα.
Στη συνέχεια θα προσφερθούν χυμοί και γλυκίσματα που παρασκεύασε το Εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης του σχολείου μας και οι μαθητές θα αναχωρήσουν ώρα 10:15- 10:20.
Με εκτίμηση
Ο Σύλλογος του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας


Σήμερα, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου της Αυτόνομης Διαβίωσης, τα παιδιά μας έφτιαξαν και γευτήκαμε νοστιμότατες φακές!!!!!
Αντώνης Λόης ΠΕ78.




Μετά την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Το μεγάλο ταξίδι της Ραλλού” στο θέατρο Επίκεντρο, οι μαθητές με την προτροπή της λογοθεραπεύτριας Ευαγγελίας Κανελλοπούλου έφτιαξαν ζωγραφιές για να αποτυπώσουν τις εντυπώσεις τους από την παράσταση. Το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό!
Στόχος της επίσκεψης ήταν οι μαθητές να καλλιεργήσουν τις κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιότητες.
κείμενο : Τασάκου Σταυρούλα
φωτό : Κανελλοπούλου Ευαγγελία




