Χειμερινά λαχανικά από τον κήπο μας

Άρχισε η συγκομιδή χειμερινών λαχανικών του κήπου μας. Οι μαθητές του εργαστηρίου Γεωπονίας ξεκίνησαν την προετοιμασία και την φύτευση των λαχανικών από τον μήνα Οκτώβριο και όλο αυτό το διάστημα φρόντιζαν καθημερινά τα νεαρά φυτά, βοηθώντας τα να αναπτυχθούν σωστά, σύμφωνα με τις αρχές της βιολογικής γεωργίας. Οι μαθητές ανέλαβαν την φύτευση, το πότισμα, το βοτάνισμα και το σκάλισμα των λαχανικών, τα οποία αναπτύχθηκαν και είναι έτοιμα προς συγκομιδή.

Συντάκτης:    Σταματελάτου Αικατερίνη

Γιορτινά Μελομακάρονα!

Σήμερα το σχολείο μας μοσχοβόλησε κανέλα και γαρύφαλλο! Οι συνάδερφοι της Αυτόνομης Διαβίωσης με τη βοήθεια των μαθητών, έφτιαξαν υπέροχα μελομακάρονα για να τιμήσουν το έθιμο των Χριστουγέννων!

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα “Σχεδιασμός και υλοποίηση eTwinning έργων”. Οι εκπαιδευτικοί κ. Γερούκη, κ. Θανέλλα, κ. Τριανταφύλλου και κ. Χαρίτος παρουσίασαν το Ευρωπαϊκό έργο eTwinning “Nature’s Storytellers”, στο οποίο συμμετέχει φέτος το σχολείο μας. Παράλληλα, έγινε ανάλυση της λειτουργίας της συνεργατικής πλατφόρμας TwinSpace, με στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να εξοικειωθούν με τα εργαλεία της και να υποστηρίξουν την οργάνωση και υλοποίηση  eTwinning έργων.

Συντάκτης: Γερούκη Αγγελική

Επίσκεψη στο 2ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Αχαΐας

Την Τρίτη 10/12/2024, το σχολείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο 2

ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Αχαΐας, με σκοπό την παρουσίαση του εκπαιδευτικού μας

έργου, την ανταλλαγή απόψεων και την ενίσχυση της συνεργασίας μας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, αναδείξαμε τις δραστηριότητες και

τα προγράμματα που υλοποιούνται στα Εργαστήρια Αυτόνομης

Διαβίωσης, Ζωικής και Φυτικής Παραγωγής και στα Μαθήματα, τόσο

εντός του χώρου του σχολείου μας όσο και εκτός. Επιπλέον, αναδείξαμε

τη σημαντική συμβολή της Κοινωνικής Υπηρεσίας στη συμβουλευτική και

στην αντιμετώπιση καθημερινών ζητημάτων καθώς και τον

υποστηρικτικό ρόλο του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Τις παρουσιάσεις ανέλαβαν:

Ψαρράς Σπυρίδων (ΠΕ88.03)- Φιλοσοφία και στόχοι του σχολείου

Μπελεσιώτη Σοφία (ΠΕ02)- Γλώσσα

Τριανταφύλλου Μαρίνα (ΠΕ80)- Εργαστήριο Αυτόνομης Διαβίωσης

Φικάρδου Ευανθία (ΠΕ88.03)- Εργαστήριο Φυτικής και Ζωικής Παραγωγής

Κοτσάφτη Χριστίνα (ΠΕ23)- Κοινωνική Υπηρεσία

Παπαδοπούλου Ειρήνη (ΠΕ30)- Κοινωνική Υπηρεσία

Χαρίτος Ευάγγελος (ΠΕ80)- Προγράμματα Erasmus και eTwinning

Γιώτη Ελευθερία (ΔΕ01)- Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

Ευχαριστούμε θερμά το 2ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αχαΐας για την υποδοχή, τα θετικά

σχόλια και τη διάθεση συνεργασίας που λάβαμε.

Συντάκτης: Τραινταφύλλου Μαρίνα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες…

Σας ενημερώνουμε πως από την επόμενη εβδομάδα το σχολείο μας θα λειτουργεί πλέον με πλήρες ωράριο ( 6 διδακτικές ώρες κάθε μέρα)

και οι μαθητές θα σχολάνε όλες τις μέρες ώρα 13:00 μμ.

Επίσης σας ενημερώνουμε πως από την επόμενη εβδομάδα εγκαινιάζουμε μια νέα μορφή επικοινωνίας μαζί σας με γνώμονα την καλύτερη 

ενημέρωση σας για τη λειτουργία του σχολείου , τα εκπαιδευτικά προγράμματα, και τις δράσεις μας γενικότερα ως εκπαιδευτική μονάδα.

Στις συναντήσεις μας επίσης θα συζητάμε και επι μέρους θέματα προς όφελος της Εκπαιδευτικής διαδικασίας .

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να μπορέσετε να παρακολουθήσετε αυτές τις συναντήσεις που προγραμματίζουμε για εσάς  …με εσάς …και που 

ξεκινάνε την επόμενη Πέμπτη 19/12/2024 μετά τη λήξη των μαθημάτων …ώρα 13:00.

Αγαπητοί γονείς, στα πλαίσια της συνεχούς επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί σας διοργανώνουμε ενημερωτική συνάντηση με στόχο την πληροφόρησή σας για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας στο σύνολό της (δράσεις, προγράμματα, εργαστήρια). Θα ενημερωθείτε επίσης για το ρόλο της κοινωνικής υπηρεσίας.

Σας περιμένουμε την Πέμπτη 19/12/2024 στη 13:00 στο σχολείο μας.

3 Δεκέμβρη – Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.

Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, το σχολείο μας υποδέχθηκε με χαρά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 44ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας, για να γιορτάσουμε όλοι μαζί την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.

Η ημέρα ξεκίνησε με τραγούδι, υπό την καθοδήγηση της κ.Γραμματσούλια, ενώ οι μαθητές των δύο σχολείων ένωσαν τις φωνές τους δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα.

Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίστηκαν σε μικτές ομάδες και συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες:

  • Μαγειρική: Οι εκπαιδευτικοί Αυτόνομης Διαβίωσης, κ.Τριανταφύλλου, κ.Αλεξοπούλου, κ.Χρυσοχοΐδου και κ.Μπαλαούρα μαζί με τους μαθητές ετοίμασαν λαχταριστές πίτσες.
  • Εικαστικά: Υπό την καθοδήγηση των Εικαστικών εκπαιδευτικών, κ.Γερούκη και κ.Αβραμοπούλου, οι μαθητές κατασκεύασαν συνεργατικά ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο, γεμάτο χρώμα και φαντασία.
  • Μουσικοκινητικά παιχνίδια: Οι  εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, κ.Θανέλλα και κ.Παπαλεξοπούλου, μαζί με τη μουσικό, κ.Παπαχρυσανθάκη, οργάνωσαν διασκεδαστικά μουσικοκινητικά παιχνίδια.
  • Γεωπονία: Οι εκπαιδευτικοί του εργαστηρίου Γεωπονίας, κ.Σταματελάτου, κ.Καταφιώτη και κ.Σλημιστινός, δημιούργησαν  μαζί με τους μαθητές φυσικές χριστουγεννιάτικες συνθέσεις.
  • Αφήγηση παραμυθιών: Οι φιλόλογοι, κ.Τζιανάρα και κ.Μπελεσιώτη, πραγματοποίησαν εργαστήριο αφήγησης παραμυθιών.
  • Χριστουγεννιάτικες κατασκευές: Με την καθοδήγηση του  ΕΒΠ του σχολείου, κ.Μπρούλια, κ.Γιώτη, κ.Μοσχίδου, κ.Πέτα, κ.Καπερώνη, κ.Καρυποπούλου, κ.Χριστοδουλοπούλου, κ.Τσακίρη, κ.Πολάτου και κ.Κακολύρη, οι μαθητές δημιούργησαν στολίδια και χριστουγεννιάτικα καπέλα.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα χαρούμενο πάρτι, γεμάτο κέφι και χαμόγελα.

Τη μουσική της εκδήλωσης επιμελήθηκε ο κ.Θεοδωρίδης ενώ ο κ.Βάσσης  και ο κ.Κοτοπούλης φρόντισαν για την οργάνωση και τη σωστή ροή των δραστηριοτήτων.

Ευχαριστούμε το ΙΕΚ ALTO, που ακόμη μία χρονιά αποδέχθηκε με χαρά την πρόσκλησή μας και συμμετείχε ενεργά στην γιορτή αυτή, χαρίζοντας στα παιδιά χαμόγελα μέσα από ευφάνταστο face painting και τη δημιουργία χριστουγεννιάτικων κατασκευών. Επίσης, θερμές ευχαριστίες στο Αρτοποιείο του κ. Νικόλαου Τσάμη για την ευγενική χορηγία γλυκισμάτων, που πρόσθεσαν μια ακόμη απολαυστική νότα στη γιορτή μας.

Συντάκτης :Γερούκη Αγγελική

Ευρωπαϊκό έργο eTwinning: Nature’s Storytellers!

Το σχολείο μας λαμβάνει μέρος στο Ευρωπαϊκό έργο eΤwinning Nature’s Storytellers  με υπεύθυνους τους εκπαιδευτικούς: Γερούκη Αγγελική, Θανέλλα Μαρία,  Τριανταφύλλου Μαρίνα και Χαρίτο Ευάγγελο. Στόχος αυτού του έργου είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε σημαντικά περιβαλλοντικά θέματα, όπως η βιοποικιλότητα, η διατήρηση των υδάτινων πόρων  και η προστασία των φυσικών περιοχών. Μέσα από το κουκλοθέατρο και τη διαπολιτισμική ανταλλαγή, οι μαθητές θα δημιουργήσουν χαρακτήρες και ιστορίες για να εκφράσουν όσα έχουν μάθει. Το έργο θα προωθήσει την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και την παγκόσμια συνείδηση, βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν πώς να προστατεύσουν τον πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές. Συμμετέχουν τα τμήματα Α2, Α3 και Β3.

Ενδοσχολική Επιμόρφωση.

Κατά το τρέχον έτος 2024-2025 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση από την κοινωνική υπηρεσία του σχολείου με τίτλο «Η κοινωνική υπηρεσία στην σχολική μονάδα». Αντικείμενο της επιμόρφωσης ήταν η ενημέρωση σχετικά με τον ρόλο του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού στην σχολική μονάδα. Στόχος ήταν να αναδειχθεί η σημασία της συνεργασίας της κοινωνικής υπηρεσίας με τα υπόλοιπα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, την οικογένεια και την κοινότητα με πρωταρχικό άξονα το βέλτιστο συμφέρον του μαθητή (εκπαίδευση/ ψυχική υγεία/ασφάλεια). Έγινε αναλυτική αναφορά στον ενεργητικό ρόλο της κοινωνικής υπηρεσίας στην εφαρμογή του πρωτοκόλλου συνεργασίας της σχολικής μονάδας και των κηδεμόνων των μαθητών. Κατά την επιμόρφωση δόθηκε έμφαση σε έννοιες όπως διεπιστημονικότητα, συνεργασία και επικοινωνία με απώτερο σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας.

Συντάκτης : Κοτσάφτη Χριστίνα

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Την Παρασκευή 29-11-2024, ομάδα μαθητών του σχολείου μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη σε κατάστημα τροφίμων, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου της Αυτόνομης Διαβίωσης. Η εμπειρία ξεκίνησε με τα ψώνια, όπου οι μαθητές, χωρισμένοι σε μικρές ομάδες, ανέλαβαν να εντοπίσουν τα προϊόντα της λίστας τους, να διαβάσουν τις ετικέτες τους και να εξοικειωθούν με τις τιμές. Στη συνέχεια, ανεβήκαμε στην καφετέρια του καταστήματος, όπου οι μαθητές παρήγγειλαν ροφήματα και σνακ της επιλογής τους και έπαιξαν το αγαπημένο τους επιτραπέζιο παιχνίδι. Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε τη συνεργασία, την  κοινωνική αλληλεπίδραση  και την εξοικείωση των μαθητών με δεξιότητες καθημερινής ζωής όπως η οργάνωση, η επιλογή προϊόντων, η λήψη αποφάσεων και η διαχείριση συναλλαγών.  

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία “ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ” για την ευγενική προσφορά δωροεπιταγής στο σχολείο μας, καθώς και όλο το προσωπικό που φρόντισε τους μαθητές μας προσφέροντάς τους νόστιμα μελομακάρονα. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη μητέρα του μαθητή μας Α., κα Ανδριάνα,  για το κέρασμα όλων των ροφημάτων καθώς και για τα χριστουγεννιάτικα δωράκια που χάρισε σε όλους μας, γεμίζοντας τις καρδιές μας με ευγνωμοσύνη.

Συμμετείχαν μαθητές από τα τμήματα: Α1, Α2, Α3

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Καραβία Μαρία , Χρυσοχοΐδου Σοφία, Τριανταφύλλου Μαρίνα

ΕΒΠ: Καπερώνη Αργυρώ

Συντάκτης : Τριανταφύλλου Μαρίνα