Συμμετοχή σε μαθητική έκθεση κολάζ.

Ενόψει της μεγάλης διεθνούς αθλητικής διοργάνωσης «ΔΕΗ Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας 2025», η πόλη της Πάτρας θα φιλοξενήσει δράσεις που προωθούν την οδική ασφάλεια και τη βιώσιμη αστική κινητικότητα. Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Πατρέων σε συνεργασία με την CyclingGreece, μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας θα συμμετάσχουν σε έκθεση κολάζ με θέμα «Βλέπω τον κόσμο ποδηλατώντας».

Το σχολείο μας θα παρουσιάσει ένα έργο διαστάσεων 70×100 εκ., το οποίο δημιουργήθηκε συνεργατικά από τους μαθητές των τμημάτων Α2, Α3, Α7 και Β12, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, Αβραμοπούλου Ι. και Γερούκη Α. 

Η έκθεση θα ξεκινήσει την 1η Απριλίου στην Πάτρα (Πλατεία Β. Γεωργίου, 10:00 – 18:30) και θα ακολουθήσει το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων του ποδηλατικού γύρου, με επόμενους σταθμούς το Αγρίνιο στις 2 Απριλίου (Κεντρική Πλατεία, 10:00 – 18:30), τη Θήβα στις 3 Απριλίου (Κεντρική Πλατεία, 10:00 – 18:00), τη Χαλκίδα στις 4 Απριλίου (Δημοτικό Παρκινγκ Αστέρια, 10:00 – 18:00), το Ολυμπιακό Χωριό στις 5 Απριλίου (Πλατεία Ολυμπιονικών, 10:00 – 19:00) και το Σύνταγμα στις 6 Απριλίου (Πλατεία Συντάγματος, 10:00 – 18:00). 

*Εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες, η έκθεση στην Πάτρα θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Β. Γεωργίου από τις 10:00 έως τις 18:30. 

**Σε περίπτωση βροχής, η έκθεση δεν θα διεξαχθεί στην Πάτρα, αλλά θα συνεχίσει κανονικά στις υπόλοιπες πόλεις.

Συντάκτης : Αβραμοπούλου Ιφιγένεια

Δείτε τις παράλληλες εκδηλώσεις εδώ:

https://www.hellas-tour.gr/portal/el/paralliles-draseis

Ανοιξιάτικος και Πασχαλινός στολισμός του σχολείου μας!

Με υπέροχες χειροποίητες δημιουργίες που έφτιαξαν μαζί με τους μαθητές μας , το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό διακόσμησε τους χώρους τους σχολείου μας δίνοντας μια νότα χαράς και παιχνιδιού !

Ο κύκλος του νερού !

Στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος « Young explorers in the digital STEM world» οι συμμετέχοντες μαθητές έμαθαν βιωματικά , μέσα από κατασκευές, βίντεο και παιχνίδια, τον κύκλο του νερού στη φύση και πόσο πολύτιμο είναι για τη ζωή μας !

Συντάκτης : Τασάκου Σταυρούλα

Εορτασμός επετείου 25ης Μαρτίου.

Στις 24 Μαρτίου 2025, το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ) Αχαΐας τίμησε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 με μια σειρά από εκδηλώσεις που ανέδειξαν το πνεύμα της ελευθερίας και της εθνικής υπερηφάνειας.Η ημέρα ξεκίνησε με μια σχολική γιορτή εντός του σχολείου, όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις, ποιήματα και θεατρικά δρώμενα αφιερωμένα στην Ελληνική Επανάσταση. Οι μαθητές, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, παρουσίασαν ιστορικά γεγονότα και προσωπικότητες του 1821, ενισχύοντας τη γνώση και την κατανόηση της ιστορίας μας. Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με την ανάκρουση του εθνικού ύμνου, δημιουργώντας ένα κλίμα συγκίνησης και περηφάνειας μεταξύ των παρευρισκομένων.Οι εκδηλώσεις αυτές αποτέλεσαν μια ευκαιρία για τους μαθητές να εκφράσουν τον σεβασμό και την εκτίμησή τους προς την ιστορία και τις αξίες που πρεσβεύει η 25η Μαρτίου, ενισχύοντας το αίσθημα της εθνικής ταυτότητας και της συλλογικότητας. Την προετοιμασία και οργάνωση της γιορτής επιμελήθηκαν οι συνάδελφοι Γραμματσούλια Αθανασία ( μουσική επιμέλεια) , Συγκελάκη Αλεξια και την Καραβία Μαρία! Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους!

Συντάκτης : Τασάκου Σταυρούλα

Ωοσκόπηση αυγών χήνας.

Σήμερα το Εργαστήριο Γεωπονίας πραγματοποίηση τη 2η ωοσκόπηση στα αυγά χήνας που έχουν τοποθετήσει οι μαθητές μας στην επωαστική/εκκολαπτόμενη μηχανή του σχολείου μας!!

Όλα τα αυγά έχουν αναπτυσσόμενα, ζωντανά έμβρυο, δηλαδή 100% επιτυχία για τον τομέα ζωικής!!!

Λίγο λόγια για την όλη διαδικασία:

🪿Η διάρκεια επώασης και εκκόλαψης των αυγών εξαρτάται από το είδος της χήνας και το μέγεθος του αυγού. Μέσος όρος είναι η 29-32η ημέρα🪿

✅ Αρχικά έγινε η απολύμανση των αυγών και της μηχανής.

✅ Ρυθμίστηκε η θερμοκρασία και η υγρασία (διαφορετική για κάθε στάδιο ανάπτυξης).

✅ Τοποθετήθηκαν τα αυγά στη μηχανή, χωρίς σχάρα.

✅ Δόθηκαν οι οδηγίες στους μαθητές για το καθημερινό γύρισμα των αυγών (3-4 φορές την ημέρα) και το ράντισμα με νερό σε θερμοκρασία δωματίου (3-4 φορές την ημέρα)

✅ Οι ψεκασμοί με νερό γίνονται απευθείας στα αυγά, καθώς θέλουμε τα αυγά βρεγμένα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην φύση η χήνα κάθεται βρεγμένη στα αυγά της, ώστε να βοηθήσει στην αύξηση της υγρασία τους και το μαλάκωμα του σκληρού τους κέλυφος.

✅ Πραγματοποιούνται τρεις ωσοσκοπίσεις, την 9η, την 15η και την 26η ημέρα. 

✅ Τα αυγά χήνας πρέπει να ξεκουράζονται περίπου 20 λεπτά ημερησίως, δηλαδή να παγώνουν. Τα απομακρύνουμε από τη μηχανή μια φορά την ημέρα, όπως θα έκανε η μαμά χήνα στην φύση. 

➡️ Σημαντική επισήμαναν για την επιτυχία της διαδικασίας είναι ότι την 1η ημέρα δε γυρίζουμε τα αυγά, καθώς επίσης και τις 2ο τελευταίες ημέρες πριν την εκκόλαψη!

🆘 Θα πρέπει να ελέγχουμε καθημερινά τη μηχανή, τη λειτουργία της, τη θερκομακρασία της και την υγρασία της. Προσθέτουμε νερό όποτε το χρειάζεται.

Συντάκτης : Ευανθία Φικάρδου

Εορτασμός της επετείου της 25ης Μαρτίου στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αχαΐας.

Γονείς και κηδεμόνες-Μεταφορείς Μαθητών 

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 στα πλαίσια του εορτασμού της Επανάστασης του 1821, θα πραγματοποιηθεί γιορτή από τους μαθητές του σχολείου μας. Οι Μαθητές θα προσέλθουν κανονικά με τα οχήματα μεταφοράς τους και θα αποχωρήσουν μετά το πέρας της γιορτής, περίπου στις 10:15πμ. Θα ήταν χαρά να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας

Θεατρική παράσταση : «Εκεί ψηλά οι ήρωες»

Οι μαθητές των τμημάτων Στ1 και Στ2 του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κάτω Αχαΐας, παρουσίασαν στο σχολείο μας την επετειακή θεατρική παράσταση για την 25η Μαρτίου “Εκεί ψηλά οι ήρωες”.
Στο έργο αυτό που γράφτηκε το 2017 από τον δάσκαλο – συγγραφέα, Τάκη Καμπέρο, σε στίχο έμμετρο δεκαπεντασύλλαβο, οι σημαντικότερες προσωπικότητες της προεπαναστατικής περιόδου και οι μεγάλοι ήρωες της Εθνικής Ελληνικής Επανάστασης, βρίσκονται πλέον στον παράδεισο. Εκεί ψηλά λοιπόν, αφηγούνται τα κατορθώματά τους, αναπολούν τα ένδοξα εκείνα χρόνια, χορεύουν και τραγουδούν. 
Τους ευχαριστούμε πολύ για αυτή την υπέροχη εμπειρία !